logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juice rozpoczął prace nad trailerem do „I, the Inquisitor”

  PR 06.08.2020, przeczytano 811 razy
ilustracja

Wrocławskie studio deweloperskie The Dust podpisało umowę z Juice dotyczącą trailera do gry „I, the Inquisitor”. Międzynarodowe studio postprodukcji obrazu i dźwięku oraz designu znane jest m.in. z produkcji zwiastuna do gry „Call of Duty: Modern Warfare” czy trailera do filmu „Marsjanin”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juice-rozpoczal-prace-nad-trailerem-do-_i%2C-the-inquisitor_,388017,artykul.html

Juice to studio, które realizuje projekty dla firm i instytucji na całym świecie. Swoje siedziby ma we Wrocławiu, Warszawie i Tokio. Popularność swoją zdobyli tworząc projekty komercyjne m.in. dla branży motoryzacyjnej, dla takich marek, jak BMW, Mitsubishi, Mercedes, czy Chevrolet. Nie zabrakło również projektów dla takich brandów jak Pepsi, Budweiser oraz Casio i Huawei. Ich unikatowe produkcje widział cały świat, a to za sprawą m.in. zwiastuna do powstającego pełnometrażowego animacji „Catsaway” oraz zrealizowanego przy współpracy z NASA „Ares: Our Greatest Adventure”, który promował film „Marsjanin” w reżyserii Ridleya Scotta. Dla Instytutu Pamięci Narodowej (IPN) stworzyli historyczną animację „Niezwyciężeni”, pokazujące odzyskanie przez Polskę niepodległość, gdzie w angielskiej wersji filmu narratorem był Sean Bean, którego głos kojarzy każdy fan „Władcy Pierścieni” czy „Gry o Tron”.

Podpisanie umowy z nagradzanym studiem

Bogate portfolio animacji, dbałość o każdy detal filmu, zarówno pod względem efektów wizualnych, jak i dźwiękowych wzbudziło podziw branży. Juice otrzymało m.in. takie nagrody jak: BAFTA Award, CLIO Award, Stuttgart Festival Of Animated Film Award, Promax Award, EULDA Award, Golden Lion Asia oraz 7 Polish Advertising Creators Club (KTR) Awards. Studio deweloperskie The Dust od dawna obserwuje ich dokonania i docenia ich animacje, dlatego też podpisało z Juice umowę na realizację prac nad trailerem do produkcji gry „I, the Inquisitor” na motywach cyklu „Ja, inkwizytor” Jacka Piekary. Pierwszy etap współpracy dotyczy napisania scenariusza do zwiastuna.

- Współpraca z tak dużą firmą jak Juice, firmą z takim doświadczeniem, dorobkiem i sukcesami, to jak wejście do samochodu rajdowego. Zobaczycie więc Państwo naszego inkwizytora na naprawdę szybkim torze, z wielkim wyrzutem adrenaliny i z ogromnymi emocjami. Ale mam nadzieję że będziecie również zachwyceni malarskim artyzmem przedstawionej w filmie, przejmującej wizji - mówi Jacek Piekara, pisarz i autor cyklu „Ja, inkwizytor”.

Kim jest reżyser trailera?

Reżyserem będzie Michał Misiński, który zdobywał doświadczenie zawodowe, pracując nad uznanymi na całym świecie projektami dla największych marek m.in. Ubisoft, Gaijin Entertainment, Nike, BMW, Toyota, Audi, Mitsubishi. Jest współtwórcą „Projektu 2501: Homage to Ghost in the Shell” – niekomercyjny, pełen szacunku hołd dla mangi Shirow Masamune i filmu Mamoru Oshii „Ghost in the Shell” w reżyserii Ash Thorp. Pracował nad zwiastunem „Wikingów” kanału History Channel, kampanią BBC promującą zimę Soczi 2014, która zdobyła nagrodę BAFTA oraz wspomnianego trailera do filmu z Mattem Damonem „Marsjanin”.

„I, the Inquisitor"

Przypomnijmy, pierwsze rozmowy wrocławskiego studia The Dust z Jackiem Piekarą rozpoczęły się w 2018 roku i zakończyły podpisaniem listu intencyjnego 4 grudnia 2018 r. Umowa została zawarta 25 marca 2019 r., zapewniając obu stronom rynkowe standardy współpracy oraz aktywny udział pisarza w pracach nad kreacją gry. Wg rankingu gry-online.pl pokazującego przedpremierowe gry, co do których gracze mają największe oczekiwania, produkcja „I, the Inquisitor” znalazła się na pierwszym miejscu z notą 9.7. Realizacja produkcji planowana jest na 2022 rok.

Źródło: The Dust

www.thedust.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764