logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juice-Social dla brytyjskiego IDG

  PR 16.03.2012, przeczytano 772 razy

Juice-Social specjalizujący się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu rozpoczął współpracę z międzynarodowym wydawnictwem IDG. Juice będzie doradzał wydawcy w zakresie obecności w mediach społecznościowych wszystkich jego brytyjskich tytułów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juice-social-dla-brytyjskiego-idg,14992,artykul.html

Brytyjskie wydawnictwo posiada w swoim portfolio takie tytuły jak CIO, Macworld PC Advisor, czy znane także na polskim rynku Computerworld oraz PC World.

Wszystkie tytuły należące do IDG UK otrzymają wsparcie online i wideo ze strony Juice-Social. Agencja zajmie się także projektowaniem i dostosowywaniem fan pages do obowiązującej od niedawna na Facebook funkcji Timeline.

„Współpracujemy z Juice przy kilku naszych projektach związanych również z produkcją filmów i web designem. To, co przekonuje nas do współpracy z zespołem Juice to przede wszystkim najwyższa jakość proponowanych przez nich rozwiązań, która dla nas jest priorytetem” – mówi Jean-Christophe Hermier, Head of Online B2B w IDG UK.

„Jednym ze strategicznych celów Juice-Social jest znaczące rozszerzenie działań na brytyjskim rynku. Nasza obecność w UK z usługami z zakresu social media marketingu staje się nieunikniona ze względu na obecność studia Juice na tym rynku, jeśli chodzi o post-produkcję filmów i projekty związane z designem” – dodaje Ania Skorupska, odpowiedzialna w Juice-Social za rozwój biznesu oraz wprowadzanie nowych produktów.

Źródło: Juice-Social

Dodatkowe informacje:

Juice-Social to niezależna komórka, wydzielona ze struktur wrocławskiego studia Juice, która jest wyspecjalizowana w obsłudze social media marketingu. Tworzą ją ludzie od dawna związani z mediami społecznościowymi, zarówno w ramach Juice, jak i spoza studia. Za rozwój Juice-Social odpowiada Ania Skorupska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764