Juice-Social specjalizujący się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu rozpoczął współpracę z międzynarodowym wydawnictwem IDG. Juice będzie doradzał wydawcy w zakresie obecności w mediach społecznościowych wszystkich jego brytyjskich tytułów.
Brytyjskie wydawnictwo posiada w swoim portfolio takie tytuły jak CIO, Macworld PC Advisor, czy znane także na polskim rynku Computerworld oraz PC World.
Wszystkie tytuły należące do IDG UK otrzymają wsparcie online i wideo ze strony Juice-Social. Agencja zajmie się także projektowaniem i dostosowywaniem fan pages do obowiązującej od niedawna na Facebook funkcji Timeline.
„Współpracujemy z Juice przy kilku naszych projektach związanych również z produkcją filmów i web designem. To, co przekonuje nas do współpracy z zespołem Juice to przede wszystkim najwyższa jakość proponowanych przez nich rozwiązań, która dla nas jest priorytetem” – mówi Jean-Christophe Hermier, Head of Online B2B w IDG UK.
„Jednym ze strategicznych celów Juice-Social jest znaczące rozszerzenie działań na brytyjskim rynku. Nasza obecność w UK z usługami z zakresu social media marketingu staje się nieunikniona ze względu na obecność studia Juice na tym rynku, jeśli chodzi o post-produkcję filmów i projekty związane z designem” – dodaje Ania Skorupska, odpowiedzialna w Juice-Social za rozwój biznesu oraz wprowadzanie nowych produktów.
Źródło: Juice-Social