logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juice twórcą nowej identyfikacji wizualnej Platige Image

  PR 17.01.2013, przeczytano 1539 razy
ilustracjastrzałka

Studio Juice, wykonało kompleksowy rebranding Platige Image znanego z takich filmów jak Katedra, Miasto Ruin, Paths of Hate, cinematiców do Wiedźmina 2 czy najnowszego Cyberpunka 2077.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juice-tworca-nowej-identyfikacji-wizualnej-platige-image,17719,artykul.html

Podstawowym zadaniem studia Juice było przygotowanie dla Platige Image nowego logotypu. Projekt miał nawiązywać dodotychczasowego logo. Jednocześnie Juice miał pokazać nowy, wyrazisty i zapadający w pamięć znak. Ostateczny projekt przygotowali Adam Tunikowski i Michał Misiński.

Nowy logotyp Platige Image bardzo silnie nawiązuje do tradycji amerykańskich znaków marek z lat 60. i 70. – jest prosty, masywnyi ekspresyjny jednocześnie. Projektanci inspirowali się także matematycznym symbolem π, który jest skróconą wersją nazwy Platige Image. Ostatecznie powstał logotyp z wpisaną w trójkąt stylizowaną literą „P” nawiązującą kształtem do symbolu matematycznego. Elegancka geometria logotypu została uzupełniona mocnym i militarystycznym stylem czcionki.

Projekt i etapy pracy nad koncepcją identyfikacji wizualnej:
http://www.behance.net/gallery/Platige-Image-Rebranding/6606403

Źródło: Juice

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764