logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Julia Feliks dołączyła do zespołu #Gamechangers w Harbingers

  PR 01.03.2023, przeczytano 664 razy
ilustracja

Wraz z początkiem marca 2023 r. Julia Feliks dołączyła do Harbingers jako Social Media Manager. Wcześniej pracowała na tym samym stanowisku w Agencji Interaktywnej Veneo i realizowała projekty dla takich marek jak Lody Koral, Bayer, Doppelherz czy Fischer Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/julia-feliks-dolaczyla-do-zespolu-gamechangers-w-harbingers,399135,artykul.html

Julia z marketingiem w mediach społecznościowych związana jest od blisko 7 lat. Jako Social Media Manager nie tylko zarządzała kilkuosobowym zespołem, ale przede wszystkim spełniała się jako marketingowy Specjalista. Wprowadziła i rozwinęła w Social Mediach wiele marek, tworzyła strategie ich komunikacji, przeprowadzała audyty kont, a także prowadziła szkolenia.

Julia może pochwalić się zawodowymi sukcesami w zakresie koordynacji promocji lodów Ekipa, stworzeniu koncepcji kreatywnej dla marki CynkoKrem oraz pomysłu na nietypową dotąd akcję z losowaniem dni urodzin w loterii Koral.

Julia Feliks będzie efektywnie zarządzać działem Social Media w Harbingers. Jej obecność w zespole #GameChangers to kolejny krok w dalszym rozwoju jakości usług oferowanych przez krakowską agencję.

- Zespół Harbingers #GameChangers zyskał w osobie Julii znakomitą ekspertkę od alternatywnego świata Social Mediów. Julia to doświadczona specjalistka i managerka, która potrafi skutecznie przekuć możliwości, jakie dają nam wszystkie znane platformy społecznościowe w rozwój biznesu naszych Partnerów. Cieszę się, że do mojego zespołu dołącza tak silny gracz i jestem przekonany, że od dzisiaj w Harbingers nie ma dla nas rzeczy niemożliwych do wykonania z obszaru social mediowego! - Krzysztof Kobylarz (Head of Strategy & Creative w Harbingers)

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764