logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze

  PR 22.10.2020, przeczytano 366 razy

Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do warszawskiego zespołu Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/julia-ozyjiwska-przechodzi-z-reprise-media-do-kamikaze,388890,artykul.html

Julia Ożyjiwska bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała na stanowisku SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland (Grupa IPG Mediabrands). W Kamikaze obejmuje zespół mediowy agencji.

- Mamy ambicję, żeby w 2021 roku konsekwentnie rozwijać obszar mediowy, który w tym roku szybko wzrósł nam organicznie. Kamikaze zajmuje się działaniami performance od dawna, a przez ostatnie 2 lata bardzo mocno restrukturyzowaliśmy portfel klientów w tym obszarze. Nasza agencja „od zawsze” kieruje swoje usługi do dużych klientów korporacyjnych i pracuje na wiodących markach, tymczasem nasz team performance jeszcze dwa lata temu specjalizował się w obsłudze firm średniej i małej wielkości. Podjęliśmy decyzję, żeby nasze kompetencje w obszarach SEO, a także planowania i prowadzenia kampanii mediowych, wykorzystać przede wszystkim w obsłudze naszych wiodących klientów. W ten sposób możemy uzyskać efekt synergii i efektywniej realizować cele komunikacyjne. I to już działa! – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w Kamikaze.

- Z powodzeniem realizujemy cele dla naszych kluczowych klientów, w tym przede wszystkim dla Kaufland Polska w zakresie kampanii w social media, SEM i prac SEO. Czas na krok naprzód, dlatego nasz zespół wzmacnia Julia Ożyjiwska, z ogromnym doświadczeniem w działaniach performance – dodaje Katarzyna Kosińska-Rysz, Account Director.

Bezpośrednio przed przyjściem do Kamikaze Julia Ożyjiwska pracowała (od marca 2018 r.) jako SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland, gdzie do jej obowiązków należała opieka nad kampaniami SEM klientów (m.in. Johnson&Johnson, Lego) na kilkunastu europejskich rynkach.

Julia Ożyjiwska karierę w branży mediowej rozpoczynała w 2012 roku w Arteria SA, jako specjalista do spraw sprzedaży i marketingu online na rynek rosyjski. Później w tej samej firmie awansowała na stanowisko koordynatora zespołu na rynek polski. W 2014 r. rozpoczęła pracę w SemStar, jako koordynator zespołu/Account Manager, następnie była SEM Manager/Account Manager w agencji Blue Ocean Media SA.

W latach 2016-2018 pracowała na stanowisku SEM & Social Executive w Mindshare Polska (GroupM).

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Studium Europy Wschodniej, studia magisterskie II stopnia), oraz Lwowskiego Uniwersytetu im. Iwana Franki (Wydział Stosunków Międzynarodowych, kierunek - międzynarodowe stosunki ekonomiczne).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764