logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze

  PR 22.10.2020, przeczytano 856 razy

Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do warszawskiego zespołu Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/julia-ozyjiwska-przechodzi-z-reprise-media-do-kamikaze,388890,artykul.html

Julia Ożyjiwska bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała na stanowisku SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland (Grupa IPG Mediabrands). W Kamikaze obejmuje zespół mediowy agencji.

- Mamy ambicję, żeby w 2021 roku konsekwentnie rozwijać obszar mediowy, który w tym roku szybko wzrósł nam organicznie. Kamikaze zajmuje się działaniami performance od dawna, a przez ostatnie 2 lata bardzo mocno restrukturyzowaliśmy portfel klientów w tym obszarze. Nasza agencja „od zawsze” kieruje swoje usługi do dużych klientów korporacyjnych i pracuje na wiodących markach, tymczasem nasz team performance jeszcze dwa lata temu specjalizował się w obsłudze firm średniej i małej wielkości. Podjęliśmy decyzję, żeby nasze kompetencje w obszarach SEO, a także planowania i prowadzenia kampanii mediowych, wykorzystać przede wszystkim w obsłudze naszych wiodących klientów. W ten sposób możemy uzyskać efekt synergii i efektywniej realizować cele komunikacyjne. I to już działa! – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w Kamikaze.

- Z powodzeniem realizujemy cele dla naszych kluczowych klientów, w tym przede wszystkim dla Kaufland Polska w zakresie kampanii w social media, SEM i prac SEO. Czas na krok naprzód, dlatego nasz zespół wzmacnia Julia Ożyjiwska, z ogromnym doświadczeniem w działaniach performance – dodaje Katarzyna Kosińska-Rysz, Account Director.

Bezpośrednio przed przyjściem do Kamikaze Julia Ożyjiwska pracowała (od marca 2018 r.) jako SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland, gdzie do jej obowiązków należała opieka nad kampaniami SEM klientów (m.in. Johnson&Johnson, Lego) na kilkunastu europejskich rynkach.

Julia Ożyjiwska karierę w branży mediowej rozpoczynała w 2012 roku w Arteria SA, jako specjalista do spraw sprzedaży i marketingu online na rynek rosyjski. Później w tej samej firmie awansowała na stanowisko koordynatora zespołu na rynek polski. W 2014 r. rozpoczęła pracę w SemStar, jako koordynator zespołu/Account Manager, następnie była SEM Manager/Account Manager w agencji Blue Ocean Media SA.

W latach 2016-2018 pracowała na stanowisku SEM & Social Executive w Mindshare Polska (GroupM).

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Studium Europy Wschodniej, studia magisterskie II stopnia), oraz Lwowskiego Uniwersytetu im. Iwana Franki (Wydział Stosunków Międzynarodowych, kierunek - międzynarodowe stosunki ekonomiczne).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764