logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze

  PR 22.10.2020, przeczytano 515 razy

Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do warszawskiego zespołu Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/julia-ozyjiwska-przechodzi-z-reprise-media-do-kamikaze,388890,artykul.html

Julia Ożyjiwska bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała na stanowisku SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland (Grupa IPG Mediabrands). W Kamikaze obejmuje zespół mediowy agencji.

- Mamy ambicję, żeby w 2021 roku konsekwentnie rozwijać obszar mediowy, który w tym roku szybko wzrósł nam organicznie. Kamikaze zajmuje się działaniami performance od dawna, a przez ostatnie 2 lata bardzo mocno restrukturyzowaliśmy portfel klientów w tym obszarze. Nasza agencja „od zawsze” kieruje swoje usługi do dużych klientów korporacyjnych i pracuje na wiodących markach, tymczasem nasz team performance jeszcze dwa lata temu specjalizował się w obsłudze firm średniej i małej wielkości. Podjęliśmy decyzję, żeby nasze kompetencje w obszarach SEO, a także planowania i prowadzenia kampanii mediowych, wykorzystać przede wszystkim w obsłudze naszych wiodących klientów. W ten sposób możemy uzyskać efekt synergii i efektywniej realizować cele komunikacyjne. I to już działa! – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w Kamikaze.

- Z powodzeniem realizujemy cele dla naszych kluczowych klientów, w tym przede wszystkim dla Kaufland Polska w zakresie kampanii w social media, SEM i prac SEO. Czas na krok naprzód, dlatego nasz zespół wzmacnia Julia Ożyjiwska, z ogromnym doświadczeniem w działaniach performance – dodaje Katarzyna Kosińska-Rysz, Account Director.

Bezpośrednio przed przyjściem do Kamikaze Julia Ożyjiwska pracowała (od marca 2018 r.) jako SEM Coordinator w agencji Reprise Media Poland, gdzie do jej obowiązków należała opieka nad kampaniami SEM klientów (m.in. Johnson&Johnson, Lego) na kilkunastu europejskich rynkach.

Julia Ożyjiwska karierę w branży mediowej rozpoczynała w 2012 roku w Arteria SA, jako specjalista do spraw sprzedaży i marketingu online na rynek rosyjski. Później w tej samej firmie awansowała na stanowisko koordynatora zespołu na rynek polski. W 2014 r. rozpoczęła pracę w SemStar, jako koordynator zespołu/Account Manager, następnie była SEM Manager/Account Manager w agencji Blue Ocean Media SA.

W latach 2016-2018 pracowała na stanowisku SEM & Social Executive w Mindshare Polska (GroupM).

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Studium Europy Wschodniej, studia magisterskie II stopnia), oraz Lwowskiego Uniwersytetu im. Iwana Franki (Wydział Stosunków Międzynarodowych, kierunek - międzynarodowe stosunki ekonomiczne).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764