logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Julia Wieniawa nową ambasadorką Body Chief

  PR 02.01.2023, przeczytano 682 razy
ilustracja

Rok 2023 to początek nowego rozdziału dla Body Chief, lidera cateringu dietetycznego w Polsce. Marka rozszerza dotychczasową współpracę z Julią Wieniawą, która zostaje jej oficjalną ambasadorką. Kluczowe elementy łączące firmę z artystką to aktywny, zdrowy styl życia i troska o ekologię.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/julia-wieniawa-nowa-ambasadorka-body-chief,398505,artykul.html

Body Chief to lider na rynku diet pudełkowych. Firma pochodzi z Poznania. Została założona w 2014 roku przez sportowca Marcina Mazurka. Jest pierwszą marką cateringu dietetycznego, która na tak szeroką skalę zdobyła zaufanie klientów, codziennie dowożąc catering do ponad 1200 miast w kraju i za granicą. Jej filozofią jest hasło Body Chief. Not a diet. Lifestyle. Cel działalności brandu zatem to nie tylko dostarczanie jedzenia w pudełkach. To także przekazywanie pasji do zdrowego stylu życia i edukacja klientów w tym zakresie, udowodniając przy tym, że zdrowa dieta może dawać prawdziwą, przyjemność jedzenia. Takie podejście pozwoliło marce zbudować świadomą społeczność, która silnie się utożsamia z jej wartościami. Body Chief wyróżnia się też swoim unikalnym podejściem do ekologii. Świadomie buduje strategię zrównoważonego i transparentnego biznesu z szacunkiem do środowiska naturalnego.

W strategii marketingowej firmy duże znaczenie odgrywa współpraca z cenionymi gwiazdami, sportowcami i influecerami. Wśród nich są m.in. Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Mateusz Gamrot, Borys Mańkowski czy Dorota Gardias i Magda Pieczonka. W 2022 r. Julia Wieniawa natomiast promowała dietę Intermittent Fasting (IF), którą na co dzień sama stosuje. Teraz Body Chief poszerza swoje działania z Wieniawą. Od stycznia 2023 roku gwiazda zostaje oficjalną ambasadorką marki.

Aktywuj dietę w Twoim stylu

Julia Wieniawa to jedna z najbardziej cenionych i popularnych artystek młodego pokolenia. Jest aktorką, piosenkarką oraz influnecerką, której konto na Instagramie obserwuje ponad 2 miliony osób. Prowadzi aktywny, zdrowy tryb życia, regularnie ćwiczy i uprawia jogę. Z ogromną starannością dba o swoją dietę. W swoim codziennym życiu przykłada też szczególną wagę do ekologicznych rozwiązań —zarówno w domu, w pracy, jak i podczas czasu wolnego.

- Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Julii. To niezwykle utalentowana, ambitna i świadoma, młoda kobieta, której styl życia inspiruje miliony Polek i Polaków. Podejmuje wiele aktywności, a przy tym regularnie uprawia sport. W trosce o swoje zdrowie i zbilansowane żywienie stawia na dietę pudełkową, która jest dla niej naturalnym rozwiązaniem w każdej standardowej, ale i niestandardowej sytuacji na co dzień. Tym samym pokazuje swoim fanom, że ich codziennie wyzwania, nawet przy intensywnym trybie życia, mogą doskonale komponować się ze zdrowym, pysznym jedzeniem. Wszystko to sprawia, że kontynuacja współpracy z Julią była dla nas oczywistą decyzją — komentuje Agnieszka Kołecka, Marketing Manager Body Chief.

Hasło przewodnie kampanii z Julią Wieniawą brzmi Aktywuj dietę w Twoim stylu. Aktywuj Body Chief. Komunikaty kierowane są do osób, które żyją w ciągłym pędzie, a każdy dzień przynosi im wiele wyzwań. Praca, dom oraz pasje i sport - doba ma przecież tylko 24 godziny, trudno pogodzić tyle działań z odpowiednio zbilansowanym, dostosowanym do potrzeb odżywianiem. Dlatego idealnym rozwiązaniem dla nich jest catering dietetyczny BC, który pozwoli im odetchnąć, bo zdejmie obowiązek robienia zakupów, planowania posiłków i ich przygotowywania. Ponadto BC daje możliwość aktywowania usługi i wybrania odżywania w swoim stylu. Bo dostarcza aż 21 różnorodnych diet, gdzie każdy może znaleźć coś zgodnego ze swoimi potrzebami i preferencjami smakowymi. Do tego BC swoje działania prowadzi w duchu eko — catering pakuje wyłącznie w torby z papieru ekologicznego, których proces wytworzenia jest bardziej przyjazny środowisku. Pojemniki z posiłkami są z naturalnego, biodegradowalnego materiału — celulozy.  Warto zauważyć też, że początek roku to doskonały czas dla wielu osób na nowe postanowienia i wyznaczanie sobie celów, w których Body Chief pragnie uczestniczyć i je wspierać.

- Bardzo cieszymy się, że Julia Wieniawa stawia na Body Chief, wskazując tym samym, że mamy wiele wspólnych wartości. To dla nas ogromny powód do dumy, ale też doskonałe potwierdzenie, że dostarczamy świetną jakość naszych produktów połączoną z najlepszym smakiem, które razem sprawdzają się podczas każdej sytuacji w życiu. Ponadto codziennie udowadniamy, że aktywny tryb życia, może, a nawet powinien iść w parze ze świadomymi wyborami jedzeniowymi i w trosce o środowisko naturalne — zauważa Marcin Mazurek, twórca i prezes Body Chief.

Komunikacja opierać się będzie na silnych działaniach 360°, które zakładają obecność Julii Wieniawy w telewizyjnych spotach reklamowych oraz w przestrzeni digitalowej (w tym na social mediach). Materiały promocyjne pojawią się również na nośnikach OOH w przestrzeni miejskiej oraz w warszawskim metrze. Całość kampanii domyka kampania radiowa.

- Współpraca z marką Body Chief jest dla mnie całkowicie naturalna. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, a dzięki diecie pudełkowej dopasowanej pod moje potrzeby, jestem zawsze gotowa na nowe wyzwania. W końcu w trosce o zdrowie nie ma miejsca na wymówki. Ponadto z BC wyznajemy te same wartości zarówno pod względem poszanowania organizmu, jak i naszej planety. Imponuje mi to co, robi firma w zakresie ekologicznych rozwiązań, szczególnie w kontekście jednostkowego ograniczania plastiku aż o 90% - podkreśla Julia Wieniawa, aktorka, piosenkarka i influencerka.

Źródło: Body Chief

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764