logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Julia Żugaj projektuje motywy graficzne dla Orange Flex

  PR 28.11.2024, przeczytano 331 razy
ilustracja

Użytkownicy Orange Flex od dziś mogą personalizować swoje aplikacje, wybierając spośród trzech nowych motywów graficznych stworzonych we współpracy z Julią Żugaj. Popularna influencerka, piosenkarka i finalistka „Tańca z Gwiazdami” jako dyrektorka kreatywna połączyła siły z zespołem Orange Flex, aby zaprojektować motywy inspirowane jej pasjami. Dodatkowo w aplikacji ruszył konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/julia-zugaj-projektuje-motywy-graficzne-dla-orange-flex,406639,artykul.html

Trzy motywy, trzy pasje

W ramach kolabo z Orange Flex Julia Żugaj wzięła udział w warsztatach kreatywnych, których efektem są trzy motywy graficzne, sygnowane jej nazwiskiem. Pierwszy, inspirowany miłością do zwierząt, przyciąga uroczymi wzorami przedstawiającymi czworonożnych przyjaciół. Drugi, odzwierciedlający zamiłowanie Julii Żugaj do podróży, wprowadza w klimat przygód i odkrywania świata. Trzeci, związany z jej pasją do muzyki i tańca, tętni energią i rytmem.

Relację z warsztatów kreatywnych można obejrzeć na vlogu influencerki: https://www.youtube.com/watch?v=flNlNhk9LuI

– Praca nad motywami była dla mnie niesamowitym doświadczeniem! Chciałam, aby każdy użytkownik mógł znaleźć w nich coś, co wyrazi jego osobowość i styl. Wierzę, że te motywy dodadzą jeszcze więcej radości i pozwolą użytkownikom lepiej wyrazić siebie podczas korzystania z aplikacji Orange Flex – podkreśla Julia Żugaj.

Konkurs w aplikacji Orange Flex: do wygrania spotkanie z Julią Żugaj

Nowe motywy graficzne to niejedyna atrakcja dla użytkowników. W aplikacji wystartował konkurs, w którym wystarczy ustawić jeden z motywów i odpowiedzieć na pytanie: „Jaki jest Twój największy flex?”. Do wygrania są bilety Meet&Greet na koncerty Julii, vouchery eBilet oraz inne nagrody.

Źródło: Orange

Dodatkowe informacje:

O Juli Żugaj:
Julia Żugaj to jedna z najbardziej rozpoznawalnych influencerek w Polsce. Zaczynała na Musical.ly (obecnie TikTok). Wydała dwa minialbumy: „Miłostki” – nagrodzony złotą płytą – oraz „Świąteczne Harmonie”. W 2024 roku wzięła udział w programie „Taniec z Gwiazdami”, gdzie zaprezentowała swój talent taneczny. Dziś Julia ma 3,9 miliona fanów na TikToku, 1,4 miliona na Instagramie i blisko 600 tysięcy subskrybentów na YouTubie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764