logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juliette Binoche w kolejnej kampanii Credit Agricole

  PR 03.04.2014, przeczytano 3496 razy
ilustracjastrzałka

Bank Credit Agricole przekonuje, że naprawdę opłaca się otworzyć w nim konto. Osoba, która się na to zdecyduje może otrzymać od banku premię do kwoty 1000 zł. Wszystkie warunki, jakie klient musi spełnić, aby móc cieszyć się bonusami przygotowanymi przez bank Credit Agricole, związane są z codziennym bankowaniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juliette-binoche-w-kolejnej-kampanii-credit-agricole,21286,artykul.html

Obecny poziom ubankowienia w Polsce wynosi 77 proc. Klientami przynajmniej jednego banku jest około 20 mln osób, podczas gdy mogłoby być ich 10 mln więcej. To bardzo duży potencjał do zagospodarowania, po którego część chce w tym roku sięgnąć Credit Agricole Bank Polska.

Bank planuje w 2014 roku otwarcie co najmniej 150 tysięcy kont. Chce zrealizować ten cel między innymi przy pomocy najnowszej kampanii promocyjnej o nazwie „Jesteśmy gotowi!”. Dzięki niej osoba, która otworzy konto w banku Credit Agricole, będzie mogła otrzymać aż 1000 zł.

Warunkiem podstawowym udziału w promocji jest przelewanie wynagrodzenia na nowo otwarte konto. Już po pierwszym wpływie - na poziomie co najmniej 1 500 zł – klient otrzyma od banku jednorazowy bonus w wysokości 100 zł.

Jako podziękowanie za lojalność i aktywność klient będzie mógł otrzymać w ciągu następnych 18 miesięcy kolejne 300 zł. Będzie to zwrot 5 proc. wydatków, jakie w tym czasie poniesie na zapłacenie rachunków za gaz, prąd, wodę, telefon, internet i telewizję. Wspomnianą kwotę otrzyma pod warunkiem, że zdecyduje się opłacać wymienione rachunki przelewem, poleceniem zapłaty lub za pomocą zlecenia stałego z konta w banku Credit Agricole, a wcześniej (tylko raz) przedstawi bankowi wystawioną na swoje nazwisko fakturę potwierdzającą numer rachunku, na który dokonywane są te płatności. Co ważne, będzie mógł to zrobić w placówce bankowej lub przekazać fakturę za pośrednictwem e-Banku.

Kolejny bonus, sięgający 600 zł, klient otrzyma dzięki usłudze CAsaver, pozwalającej na stałe odkładanie drobnych kwot.. Usługa zaokrągla transakcje dokonane w sklepach kartą do konta w górę, a różnica jest przekazywana z rachunku konta na Rachunek Oszczędzam. W promocji do tego, co klient sam zaoszczędzi, bank doda jeszcze połowę (maksymalnie 33,33 PLN miesięcznie). Aby otrzymać tę premię wystarczy wykonać kartą debetową miesięcznie płatności na kwotę 300 zł.

- Przygotowując naszą najnowszą promocję chcieliśmy, aby jej zasady były proste i łatwe do spełnienia.  Wystarczy, że klient będzie regularnie zasilał wynagrodzeniem nowo otwarte konto w naszym banku, opłacał przy jego pomocy rachunki i korzystał z karty, a otrzyma od nas nawet 1000 zł. To stosunkowo niewiele za możliwość otrzymania tak wysokiego bonusu. – podkreśla Jędrzej Marciniak, członek zarządu banku Credit Agricole, odpowiedzialny za pion marketingu.

Promocja „Jesteśmy gotowi!” potrwa od 1 kwietnia do 31 maja. Autorem kreacji jest agencja Just, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena. Bank ponownie powierzył Juliette Binoche główną rolę w swoich reklamach. 30- i 10-sekundowe spoty wyemitują pomiędzy 1 kwietnia a 18 maja m.in. TVP, Polsat i TVN. Dodatkowo dłuższy spot będzie można zobaczyć w sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska, podobnie jak materiały digital signage. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oddziałów.

Reklamy prasowe ukażą się w dziennikach i tygodnikach opiniotwórczych.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania w Internecie - bank m.in. uruchomi stroną internetową poświęconą swoim kontom osobistym.

Źródło: Credit Agricole

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764