logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juliusz Baliszewski na czele agencji H Warsaw

  PR 14.05.2014, przeczytano 2594 razy

Juliusz Baliszewski został nowym szefem agencji H Warsaw, obejmując stanowisko managing partnera i business development directora. Baliszewski zastąpił dotychczasowego managing partnera H, Marcina Koszyka, który rozstał się z agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juliusz-baliszewski-na-czele-agencji-h-warsaw,21635,artykul.html

Do obowiązków Baliszewskiego będzie należeć całościowe zarządzanie oraz aktywny rozwój biznesowy agencji, która powstała w maju ubiegłego roku jako niezależna struktura w grupie Havas Worldwide w Polsce.

Juliusz Baliszewski pracuje w branży reklamowej od kilkunastu lat. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej był związany z Grupą Publicis na stanowisku group account directora, agencją McCann Worldgroup Warsaw, w której pełnił rolę client service directora, oraz Red8, gdzie do listopada minionego roku pracował na stanowisku business development directora. Ma na swoim koncie szereg kampanii prowadzonych dla klientów takich jak m.in.: Renault, Orange, TP SA, Tele2, Jeronimo Martins, BA, Castorama, BF Goodrich, Kompania Piwowarska, AmRest.

Źródło: H Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764