logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Juliusz Baliszewski na czele agencji H Warsaw

  PR 14.05.2014, przeczytano 2383 razy

Juliusz Baliszewski został nowym szefem agencji H Warsaw, obejmując stanowisko managing partnera i business development directora. Baliszewski zastąpił dotychczasowego managing partnera H, Marcina Koszyka, który rozstał się z agencją.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juliusz-baliszewski-na-czele-agencji-h-warsaw,21635,artykul.html

Do obowiązków Baliszewskiego będzie należeć całościowe zarządzanie oraz aktywny rozwój biznesowy agencji, która powstała w maju ubiegłego roku jako niezależna struktura w grupie Havas Worldwide w Polsce.

Juliusz Baliszewski pracuje w branży reklamowej od kilkunastu lat. W trakcie dotychczasowej kariery zawodowej był związany z Grupą Publicis na stanowisku group account directora, agencją McCann Worldgroup Warsaw, w której pełnił rolę client service directora, oraz Red8, gdzie do listopada minionego roku pracował na stanowisku business development directora. Ma na swoim koncie szereg kampanii prowadzonych dla klientów takich jak m.in.: Renault, Orange, TP SA, Tele2, Jeronimo Martins, BA, Castorama, BF Goodrich, Kompania Piwowarska, AmRest.

Źródło: H Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Rusza nowa intensywna kampania wspierająca kategorię czekolad marki Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną...
Canon: Spotkajmy się na Remadays
Na lutowych Targach Reklamy i Druku RemaDays zaprezentujemy najszybsze na rynku drukarki oraz urządzenie z atrakcyjną funkcją matowego lub błyszczącego wykończenia – zapowiada Canon Polska. W Strefie Canon nie zabraknie także interesujących pokazów i możliwości spotkania z ekspertami marki.
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764