logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jurajska prezentuje odświeżony wizerunek w kampanii TV

  PR 30.04.2021, przeczytano 1156 razy
ilustracja

Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jurajska-prezentuje-odswiezony-wizerunek-w-kampanii-tv,391294,artykul.html

Jurajska to naturalna woda mineralna o idealnych proporcjach minerałów, wapnia i magnezu, wydobywana z pierwotnych, nietkniętych przez cywilizację pokładów skalnych Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Marka postawiła na swoje naturalne przewagi: oryginalne pochodzenie, krystaliczną czystość oraz niezwykłą strukturę geologiczną tego zakątka Polski. To stąd płynie przewaga oraz jakość wody Jurajska.

- Te atuty stały się kanwą naszej kampanii, w której butelka Jurajskiej przeprowadza nas przez cały proces – od pierwotnych grot, jaskiń i kryształów po ostańce Jury. W kampanii podkreślamy nie tylko niezwykłe właściwości wody, ale także mocno akcentujemy nowe opakowania Jurajskiej, spójne z jej nowym „skalnym” pozycjonowaniem - tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

- Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki Jurajska, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska. Była tenisistka w swój naturalny sposób przekonuje nas do codziennego sięgania po Jurajską i potwierdza jej unikalne właściwości - wyjaśnia Klaudia Krupicz, senior marketing manager Jurajska

Opus B jest autorem kreacji oraz sprawował nadzór nad realizacją działań ATL. Za produkcję odpowiada Bomaye Studio Produkcyjne, postprodukcją zajął się Lunapark. Reżyser: Bartek Cierlica oraz Konrad Spyra. Działania digital opracowała agencja Asap&Asap.

Kampania (spot 15' oraz billboard sponsorski) rozpoczyna się 26 kwietnia i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne.

Agencja Opus B odpowiedzialna jest także za przygotowanie KV oraz projekt i wdrożenie nowej strony internetowej marki.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764