logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jurajska prezentuje odświeżony wizerunek w kampanii TV

  PR 30.04.2021, przeczytano 306 razy
ilustracja

Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jurajska-prezentuje-odswiezony-wizerunek-w-kampanii-tv,391294,artykul.html

Jurajska to naturalna woda mineralna o idealnych proporcjach minerałów, wapnia i magnezu, wydobywana z pierwotnych, nietkniętych przez cywilizację pokładów skalnych Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Marka postawiła na swoje naturalne przewagi: oryginalne pochodzenie, krystaliczną czystość oraz niezwykłą strukturę geologiczną tego zakątka Polski. To stąd płynie przewaga oraz jakość wody Jurajska.

- Te atuty stały się kanwą naszej kampanii, w której butelka Jurajskiej przeprowadza nas przez cały proces – od pierwotnych grot, jaskiń i kryształów po ostańce Jury. W kampanii podkreślamy nie tylko niezwykłe właściwości wody, ale także mocno akcentujemy nowe opakowania Jurajskiej, spójne z jej nowym „skalnym” pozycjonowaniem - tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B

- Do działań reklamowych, po raz pierwszy w historii marki Jurajska, zaangażowaliśmy ambasadora, którym została Agnieszka Radwańska. Była tenisistka w swój naturalny sposób przekonuje nas do codziennego sięgania po Jurajską i potwierdza jej unikalne właściwości - wyjaśnia Klaudia Krupicz, senior marketing manager Jurajska

Opus B jest autorem kreacji oraz sprawował nadzór nad realizacją działań ATL. Za produkcję odpowiada Bomaye Studio Produkcyjne, postprodukcją zajął się Lunapark. Reżyser: Bartek Cierlica oraz Konrad Spyra. Działania digital opracowała agencja Asap&Asap.

Kampania (spot 15' oraz billboard sponsorski) rozpoczyna się 26 kwietnia i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne.

Agencja Opus B odpowiedzialna jest także za przygotowanie KV oraz projekt i wdrożenie nowej strony internetowej marki.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764