Firma Jurajska, część Grupy Hortex, postawiła na rewolucję w zmianach wizerunkowych marki. Celem było stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki Jurajska, zaakcentowanie optymalnej dla organizmu człowieka mineralizacji wody oraz podkreślenie jej unikalnego pochodzenia z Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
Nowe opakowanie to niewątpliwa rewolucja zarówno dla samej marki, jak i dla całej kategorii. Bazując na rodowodzie Jurajskiej przygotowano zupełnie innowacyjne i wyróżniające podejście do kształtu butelki, brandingu oraz etykiety. Nowe logo ewoluowało do bardziej nowoczesnego, a zastosowana typografia jest prostsza i silniejsza. Zmianie uległa także cała etykieta z wyraźnie zaakcentowanym amonitem, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Sama etykieta przypomina krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami. Na butelce zastosowano też specjalne żłobienia – strukturalne zdobienie kryształami skalnymi, co sprawia, że butelka uzyskała oryginalny wygląd i efekt 3D.
Jurajska dostępna jest w butelkach typu PET:
- o pojemności 1,5 l i 0,5 l w trzech wariantach – niegazowana, lekko gazowana
- i gazowana;
- o pojemności 1 l w dwóch wariantach: niegazowana i lekko gazowana;
- o pojemności 0,7 l woda niegazowana SPORT dedykowana dla aktywnie spędzających czas;
- o pojemności 0,33 l woda niegazowana JUNIOR zamykana korkiem „niekapkiem” polecana dzieciom do codziennego spożywania;
- oraz w butelkach szklanych zwrotnych o pojemności 1 l i 0, 33 l w dwóch wariantach: gazowana i lekko gazowana.
Redesign obejmuje także całą linię wód smakowych Jurajska (niegazowanych i gazowanych) z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5 l oraz 1,5 l. Prace związane ze zmianą wizerunku, brandingiem i pozycjonowaniem zostały przeprowadzone z firmą Brand Consulting Touchideas.
Źródło: Jurajska Sp. z o.o.