logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jurorzy konkursu POS Stars 2021

   24.08.2021, przeczytano 982 razy
ilustracja

To już 13. edycja Konkursu na najlepsze display’e reklamowe.  Podczas targów reklamy i poligrafii reklamowej FestiwalMarketingu.pl – 15 i 16 września w EXPO XXI Warszawa, profesjonalne Jury wybierze najlepsze POS-y w 14 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Display’e kartonowe,  Motoryzacja, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS. POS który otrzyma największą liczbę punktów od JURY, otrzyma nagrodę GRAND PRIX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jurorzy-konkursu-pos-stars-2021,392733,artykul.html

W tegorocznej edycji nie było zgłoszeń w kategoriach: Elektronika, Display’e naladowe, Finanse, Farmacja.

Skład JURY:

  • Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. W Sodexo odpowiada za współpracę z Partnerami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.

  • Andrzej Zdanowski

Doświadczony praktyk, trener biznesu, autor książek. Jego atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi. Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jego osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa. Autor książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie” oraz współautor „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”. Certyfikowany Trener Zmian www.siegajdalej.pl Różnorodność branż, w których zdobywał doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pokazuje jak duże ma doświadczenie. Jako Juror w konkursie POS STARS sprawdzi okiem trenera sprzedaży, który POS jego zdaniem zasługuje na nagrodę.

  • Anna Hacuś

Dyrektor kreatywny butikowej agencji PR BeSpoke PR. Community Manager w teamie Justyny Kopeć – trenera premium marek de luxe, eksperta w zakresie personal brandingu. Redaktor prowadząca „Personal Branding Magazine”. Ze światem reklamy i marketingu związana od kilkunastu lat. Dziś prowadzi kampanie wizerunkowe dla wybranych marek polskich i międzynarodowych, zwiększając rozpoznawalność brandów i tworząc ich bezkonkurencyjność. Doskonale wie, że sukces to wypadkowa wielu czynników, a komunikacja z klientem wiele ma płaszczyzn. Bezustannie trzyma rękę na pulsie. Śledzi trendy. Podnosi swoje kompetencje. Słucha i wyciąga wnioski. Wszystko w trosce o jak najwyższą jakość oferowanych usług. Od lat współpracuje z topowymi mediami. Dała się poznać jako autorka artykułów branżowych, prowadząca audycję radiową, autorka wywiadów.

  • Łukasz Gumowski Creative Partner, agencja Plej.

Od 2008 roku partner kreatywny i wiceprezes zarządu w agencji Plej. Odpowiada za dział kreacji oraz nadzoruje pracę dla klientów strategicznych ​ we wszystkich obszarach kreatywnych​. Na co dzień tworzy strategie komunikacji, a także nadzoruje prace kreatywne m.in. dla: ​Play, Energizer, Google, L’oreal czy ​Iveco Poland. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA realizowanych przez London Business School i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim kilkunastoletnim doświadczeniu w obszarze reklamy został m.in. Kreatywnym Roku Branży Eventowej 2013, a jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach takich jak Effie​, ​Golden Arrow​ czy MP Power Awards​.

  • Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor.

Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.

  • Maciej Tyran

Przygodę z reklamą zaczął w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywał doświadczenie w pracy w kilku łódzkich agencjach. Pracował między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, Port Lotniczy w Łodzi. Jako kluczowe kierunki w projektowaniu obrał branding oraz komunikacje wizualną marek. W swoich projektach poszukuje niestandardowych, ale zrozumiałych dla użytkownika koncepcji. Nie boi się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38 Content Communication odpowiada za projekty dla kluczowych klientów oraz organizacje i rozwój oferty, a także portfolio Studia Projektowego działającego w ramach 38Group.

Głosowanie odbywa się 15 września w EXPO XXI Warszawa podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.

Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764