logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jurorzy konkursu POS Stars 2021

   24.08.2021, przeczytano 841 razy
ilustracja

To już 13. edycja Konkursu na najlepsze display’e reklamowe.  Podczas targów reklamy i poligrafii reklamowej FestiwalMarketingu.pl – 15 i 16 września w EXPO XXI Warszawa, profesjonalne Jury wybierze najlepsze POS-y w 14 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol & Tytoń, Kosmetyka, Display’e kartonowe,  Motoryzacja, Design Roku, Przemysł, Farmacja, POS EVENT, Kids, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS. POS który otrzyma największą liczbę punktów od JURY, otrzyma nagrodę GRAND PRIX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jurorzy-konkursu-pos-stars-2021,392733,artykul.html

W tegorocznej edycji nie było zgłoszeń w kategoriach: Elektronika, Display’e naladowe, Finanse, Farmacja.

Skład JURY:

  • Karolina Karolczak/ Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Od początku kariery związana z branżą FMCG oraz handlem detalicznym na rynku polskim i europejskim. Pracowała dla międzynarodowych korporacji oraz liderów rynku, odpowiadając min. za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, oraz współtworzenie strategii przedsiębiorstwa. Pracowała dla: Sephora, Levis, BIC, FoodCare, Tchibo, Agros Nova, Maspex. W Sodexo odpowiada za współpracę z Partnerami w tym sieciami handlowymi oraz zakupy.

  • Andrzej Zdanowski

Doświadczony praktyk, trener biznesu, autor książek. Jego atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi. Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jego osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa. Autor książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie” oraz współautor „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”. Certyfikowany Trener Zmian www.siegajdalej.pl Różnorodność branż, w których zdobywał doświadczenie (reklama, ubezpieczenia, windykacja, budownictwo, inwestycje, rolnictwo, usługi i finanse), pokazuje jak duże ma doświadczenie. Jako Juror w konkursie POS STARS sprawdzi okiem trenera sprzedaży, który POS jego zdaniem zasługuje na nagrodę.

  • Anna Hacuś

Dyrektor kreatywny butikowej agencji PR BeSpoke PR. Community Manager w teamie Justyny Kopeć – trenera premium marek de luxe, eksperta w zakresie personal brandingu. Redaktor prowadząca „Personal Branding Magazine”. Ze światem reklamy i marketingu związana od kilkunastu lat. Dziś prowadzi kampanie wizerunkowe dla wybranych marek polskich i międzynarodowych, zwiększając rozpoznawalność brandów i tworząc ich bezkonkurencyjność. Doskonale wie, że sukces to wypadkowa wielu czynników, a komunikacja z klientem wiele ma płaszczyzn. Bezustannie trzyma rękę na pulsie. Śledzi trendy. Podnosi swoje kompetencje. Słucha i wyciąga wnioski. Wszystko w trosce o jak najwyższą jakość oferowanych usług. Od lat współpracuje z topowymi mediami. Dała się poznać jako autorka artykułów branżowych, prowadząca audycję radiową, autorka wywiadów.

  • Łukasz Gumowski Creative Partner, agencja Plej.

Od 2008 roku partner kreatywny i wiceprezes zarządu w agencji Plej. Odpowiada za dział kreacji oraz nadzoruje pracę dla klientów strategicznych ​ we wszystkich obszarach kreatywnych​. Na co dzień tworzy strategie komunikacji, a także nadzoruje prace kreatywne m.in. dla: ​Play, Energizer, Google, L’oreal czy ​Iveco Poland. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów MBA realizowanych przez London Business School i Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej. W swoim kilkunastoletnim doświadczeniu w obszarze reklamy został m.in. Kreatywnym Roku Branży Eventowej 2013, a jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach takich jak Effie​, ​Golden Arrow​ czy MP Power Awards​.

  • Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor.

Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.

  • Maciej Tyran

Przygodę z reklamą zaczął w 2007 od projektowania reklamy outdoorowej. Z biegiem czasu zdobywał doświadczenie w pracy w kilku łódzkich agencjach. Pracował między innymi dla sieci Accor Hotel, eService, Port Lotniczy w Łodzi. Jako kluczowe kierunki w projektowaniu obrał branding oraz komunikacje wizualną marek. W swoich projektach poszukuje niestandardowych, ale zrozumiałych dla użytkownika koncepcji. Nie boi się wyzwań, także w innych dziedzinach projektowania graficznego. W 38 Content Communication odpowiada za projekty dla kluczowych klientów oraz organizacje i rozwój oferty, a także portfolio Studia Projektowego działającego w ramach 38Group.

Głosowanie odbywa się 15 września w EXPO XXI Warszawa podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl.

Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika
Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764