Znany jest już skład jury konkursu Media Trendy 2007 organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Jury składa się z dwóch grup, które ocenią projekty dotyczące innowacji w planowaniu mediów oraz innowacji w mediach.
Członkami jury są znani i cenieni przedstawiciele świata mediów, firm badawczych, wydawnictw, agencji reklamowych i mediów interaktywnych. Obrady będą miały miejsce 28 lutego i 1 marca.
Propozycje projektów można zgłaszać do 16 lutego. Finał konkursu odbędzie się 19 marca br.
Przy ocenie nadesłanych projektów będą brane pod uwagę następujące elementy:
W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy, w części dotyczącej innowacji w mass mediach, po raz pierwszy zrezygnowano z podziału kategorii na media ogólnopolskie i lokalne. Media regionalne i lokalne będą razem rywalizować w pięciu kategoriach.
Część konkurs dotycząca innowacji w planowaniu mediów podzielona została na dziewięć kategorii.
Dodatkowo przyznane zostaną trzy nagrody specjane: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku. Projekt, który uzyska najwyższą średnią spośród wszystkich ocenianych prac konkursu
– niezależnie od kategorii – może otrzymać tytuł Grand Prix.
„Zależy nam na promowaniu innowycyjnych rozwiązań oraz nagrodzeniu najbardziej nowatorskich i kreatywnych pomysłów. Nieprzypadkowo powołaliśmy jury dla dwóch części konkursu, które liczy łącznie blisko 50 osób. Zapewni to obiektywizm i uzględni różne punkty widzenia. Osoby zasiadające w jury, nie tylko posiadają długoletnie doświadczenie w branży medialnej i reklamowej, ale również sami kreują nowe trendy na polskim rynku i są specjalistami w swoich branżach” – podkreśla Paweł Tyszkiewicz Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce.
Partnerami Media Trendów 2007 są organizacje branżowe: Komitet Badań Radiowych, Interactive Advertising Bureau i Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.
Od tego roku Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy 2007. Pozostałe konkursy organizowane przez SAR to: EFFIE (konkurs efektywności w reklamie) i KTR (konkurs Klubu Twórców Reklamy).
Wydarzeniem towarzyszącym konkursowi Media Trendy 2007 będzie konferencja o przyszłości mediów, współorganizowana wraz z Harvard Business Review Polska oraz miesięcznikiem PRESS. Konferencja odbędzie się w dniach 19 marca 2007 r. w Hotelu Hyatt w Warszawie. Sponsorem głównym konferencji jest ORANGE
Szczegółowe informacje na temat zasad konkursu, a także skład jury, opis kategorii oraz regulamin znajdują
się na stronie www.mediatrendy.pl.
Załącznik – Skład juru konkursu Media Trendy 2007
Skład jury konkursu innowacji w planowaniu mediów:
1.Tomasz Piątkowski, Interactive Media Director, MRM (Zentropy)
2.Sebastian Olszowy, Dyrektor Mediów, Mindshare
3.Piotr Piętka, Commercial Director, Starcom
4.Iwona Kołodziejek, Dyrektor Zarządzający, ZenithOptimedia
5.Grzegorz Witerski, Product Development Manager, Carat
6.Cezary Antoń, Prezes, Leo Burnett
7.Marek Gargała, Prezes, Publicis
8.Piotr Łukasiewicz, Dyrektor Strategiczny, Universal McCann
9.Piotr Alchimowicz, Dyrektor Kreatywny, TBWA
10.Jacek Olechowski, Dyrektor Zarządzający, DDF
11.Dominik Kaznowski, Dyrektor Marketingu, Gazeta.pl
12.Barbara Radziwilska, Dyrektor Sprzedaży, TVN
13.Ewa Kamińska – Lampart, Dyrektor Marketingu, Axel Springer
14.Maja Meissner, Dyrektor Reklamy, Bauer
15.Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży, Clear Chanel
16.Agnieszka Hryniewicz – Bieniek, Dyrektor ds. Komunikacji, Era
17.Zofia Dzik, Prezes Zarządu, Link 4
18.Izabela Pontus, Regional Media Manager, Maspex
19.Jowita Dżus – Korocińska, Dyrektor ds. Mediów, Telekomunikacja Polska
Skład jury konkursu innowacji w mediach:
1.Jarosław Matuszewski, Dyrektor Promocji, Agora
2.Tomasz Namysł, Członek Zarządu, Bauer
3.Jerzy Janczak, Członek Zarządu, Ruch i ZKDP
4.Robert Kozyra, Prezes, Eurozet
5.Krzysztof Nepelski, Dyrektor Marketingu, RMF
6.Adam Tkaczyk, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, Stroer
7.Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, AMS
8.Jacek Czynajtis, Wiceprezes, Murator i Grupa Radiowa Time
9.Marek Szafarz, Dyrektor Marketingu, TVN
10.Paweł Paluch, Dyrektor Marketingu i Promocji, TVP
11.Jarosław Pijanowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, UPC
12.Ewa Lewandowska, Szef Działu Promocji, Polsat
13.Artur Waliszewski, Country Business Manager, Google
14.Piotr Kowalczyk, Członek Zarządu IAB, Onet.pl
15.Andrzej Pestlowski, Dyrektor ds. Rozwoju, Orkla - Media Regionalne
16.Piotr Długiewicz, Prezes, One2One
17.Zofia Sanejko, Prezes, Universal McCann
18.Izabela Albrychiewicz, Deputy Managing Director, Mediaedge:CIA
19.Paweł Kastory, Prezes, DDB i SAR
20.Rafał Oracz, Dyrektor Generalny, CR Media Consulting
21.Elżbieta Gorajewska, Prezes, AGB
22.Krzysztof Kruszewski, Prezes, SMG/KRC
23.Katarzyna Kluk, Dyrektor Marketingu, Nokia
24.Katarzyna Bem, Media Manager, Grupa Żywiec
25.Agnieszka Tomasik, Media & Market Research Director, L’Oreal
26.Krzysztof Prus, Dyrektor ds. Marketingu, Toyota
Źródło: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych