logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jury konkursu na Media Trendy 2007

   07.02.2007, przeczytano 1832 razy

Znany jest już skład jury konkursu Media Trendy 2007 organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Jury składa się z dwóch grup, które ocenią projekty dotyczące innowacji w planowaniu mediów oraz innowacji w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jury-konkursu-na-media-trendy-2007,5079,artykul.html

Członkami jury są znani i cenieni przedstawiciele świata mediów, firm badawczych, wydawnictw, agencji reklamowych i mediów interaktywnych. Obrady będą miały miejsce 28 lutego i 1 marca.
Propozycje projektów można zgłaszać do 16 lutego. Finał konkursu odbędzie się 19 marca br.
Przy ocenie nadesłanych projektów będą brane pod uwagę następujące elementy:

  • innowacyjność,
  • strategia i jej skuteczność w realizacji wyzwania marketingowego.

    W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy, w części dotyczącej innowacji w mass mediach, po raz pierwszy zrezygnowano z podziału kategorii na media ogólnopolskie i lokalne. Media regionalne i lokalne będą razem rywalizować w pięciu kategoriach.

    Część konkurs dotycząca innowacji w planowaniu mediów podzielona została na dziewięć kategorii.

    Dodatkowo przyznane zostaną trzy nagrody specjane: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku. Projekt, który uzyska najwyższą średnią spośród wszystkich ocenianych prac konkursu
    – niezależnie od kategorii – może otrzymać tytuł Grand Prix.

    „Zależy nam na promowaniu innowycyjnych rozwiązań oraz nagrodzeniu najbardziej nowatorskich i kreatywnych pomysłów. Nieprzypadkowo powołaliśmy jury dla dwóch części konkursu, które liczy łącznie blisko 50 osób. Zapewni to obiektywizm i uzględni różne punkty widzenia. Osoby zasiadające w jury, nie tylko posiadają długoletnie doświadczenie w branży medialnej i reklamowej, ale również sami kreują nowe trendy na polskim rynku i są specjalistami w swoich branżach” – podkreśla Paweł Tyszkiewicz Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce.

    Partnerami Media Trendów 2007 są organizacje branżowe: Komitet Badań Radiowych, Interactive Advertising Bureau i Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

    Od tego roku Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy 2007. Pozostałe konkursy organizowane przez SAR to: EFFIE (konkurs efektywności w reklamie) i KTR (konkurs Klubu Twórców Reklamy).
    Wydarzeniem towarzyszącym konkursowi Media Trendy 2007 będzie konferencja o przyszłości mediów, współorganizowana wraz z Harvard Business Review Polska oraz miesięcznikiem PRESS. Konferencja odbędzie się w dniach 19 marca 2007 r. w Hotelu Hyatt w Warszawie. Sponsorem głównym konferencji jest ORANGE

    Szczegółowe informacje na temat zasad konkursu, a także skład jury, opis kategorii oraz regulamin znajdują
    się na stronie www.mediatrendy.pl.


    Załącznik – Skład juru konkursu Media Trendy 2007

    Skład jury konkursu innowacji w planowaniu mediów:
    1.Tomasz Piątkowski, Interactive Media Director, MRM (Zentropy)
    2.Sebastian Olszowy, Dyrektor Mediów, Mindshare
    3.Piotr Piętka, Commercial Director, Starcom
    4.Iwona Kołodziejek, Dyrektor Zarządzający, ZenithOptimedia
    5.Grzegorz Witerski, Product Development Manager, Carat
    6.Cezary Antoń, Prezes, Leo Burnett
    7.Marek Gargała, Prezes, Publicis
    8.Piotr Łukasiewicz, Dyrektor Strategiczny, Universal McCann
    9.Piotr Alchimowicz, Dyrektor Kreatywny, TBWA
    10.Jacek Olechowski, Dyrektor Zarządzający, DDF
    11.Dominik Kaznowski, Dyrektor Marketingu, Gazeta.pl
    12.Barbara Radziwilska, Dyrektor Sprzedaży, TVN
    13.Ewa Kamińska – Lampart, Dyrektor Marketingu, Axel Springer
    14.Maja Meissner, Dyrektor Reklamy, Bauer
    15.Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży, Clear Chanel
    16.Agnieszka Hryniewicz – Bieniek, Dyrektor ds. Komunikacji, Era
    17.Zofia Dzik, Prezes Zarządu, Link 4
    18.Izabela Pontus, Regional Media Manager, Maspex
    19.Jowita Dżus – Korocińska, Dyrektor ds. Mediów, Telekomunikacja Polska

    Skład jury konkursu innowacji w mediach:
    1.Jarosław Matuszewski, Dyrektor Promocji, Agora
    2.Tomasz Namysł, Członek Zarządu, Bauer
    3.Jerzy Janczak, Członek Zarządu, Ruch i ZKDP
    4.Robert Kozyra, Prezes, Eurozet
    5.Krzysztof Nepelski, Dyrektor Marketingu, RMF
    6.Adam Tkaczyk, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, Stroer
    7.Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, AMS
    8.Jacek Czynajtis, Wiceprezes, Murator i Grupa Radiowa Time
    9.Marek Szafarz, Dyrektor Marketingu, TVN
    10.Paweł Paluch, Dyrektor Marketingu i Promocji, TVP
    11.Jarosław Pijanowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, UPC
    12.Ewa Lewandowska, Szef Działu Promocji, Polsat
    13.Artur Waliszewski, Country Business Manager, Google
    14.Piotr Kowalczyk, Członek Zarządu IAB, Onet.pl
    15.Andrzej Pestlowski, Dyrektor ds. Rozwoju, Orkla - Media Regionalne
    16.Piotr Długiewicz, Prezes, One2One
    17.Zofia Sanejko, Prezes, Universal McCann
    18.Izabela Albrychiewicz, Deputy Managing Director, Mediaedge:CIA
    19.Paweł Kastory, Prezes, DDB i SAR
    20.Rafał Oracz, Dyrektor Generalny, CR Media Consulting
    21.Elżbieta Gorajewska, Prezes, AGB
    22.Krzysztof Kruszewski, Prezes, SMG/KRC
    23.Katarzyna Kluk, Dyrektor Marketingu, Nokia
    24.Katarzyna Bem, Media Manager, Grupa Żywiec
    25.Agnieszka Tomasik, Media & Market Research Director, L’Oreal
    26.Krzysztof Prus, Dyrektor ds. Marketingu, Toyota

    Źródło: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Złoto INMA Global Media Awards 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni „Twój Weekend”
    Portal Gazeta.pl oraz partnerzy projektu BNP Paribas, Mastercard i agencja VMLY&R Poland otrzymali główną nagrodę w kategorii „Najlepsza kampania społeczna i PR” w prestiżowym konkursie INMA Global Media Awards 2020. Jest to już kolejna nagroda dla Ostatniego „Twojego Weekendu” – najbardziej nagradzanego projektu medialnego w Polsce w historii....
    Zwycięzcy Grand Press Photo 2020 w Galerii Signs.pl
    Jacek Szydłowski („Dziennik Wschodni”) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2020. Zdjęcie Roku jego autorstwa przedstawia lekarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa. Zwycięskie prace prezentujemy w Galerii Signs.pl.
    Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
    Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
    300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
    Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
    Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
    Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764