logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jury konkursu na Media Trendy 2007

   07.02.2007, przeczytano 2024 razy

Znany jest już skład jury konkursu Media Trendy 2007 organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Jury składa się z dwóch grup, które ocenią projekty dotyczące innowacji w planowaniu mediów oraz innowacji w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jury-konkursu-na-media-trendy-2007,5079,artykul.html

Członkami jury są znani i cenieni przedstawiciele świata mediów, firm badawczych, wydawnictw, agencji reklamowych i mediów interaktywnych. Obrady będą miały miejsce 28 lutego i 1 marca.
Propozycje projektów można zgłaszać do 16 lutego. Finał konkursu odbędzie się 19 marca br.
Przy ocenie nadesłanych projektów będą brane pod uwagę następujące elementy:

  • innowacyjność,
  • strategia i jej skuteczność w realizacji wyzwania marketingowego.

    W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy, w części dotyczącej innowacji w mass mediach, po raz pierwszy zrezygnowano z podziału kategorii na media ogólnopolskie i lokalne. Media regionalne i lokalne będą razem rywalizować w pięciu kategoriach.

    Część konkurs dotycząca innowacji w planowaniu mediów podzielona została na dziewięć kategorii.

    Dodatkowo przyznane zostaną trzy nagrody specjane: Człowiek Mediów, Medium Roku i Wydarzenie Roku. Projekt, który uzyska najwyższą średnią spośród wszystkich ocenianych prac konkursu
    – niezależnie od kategorii – może otrzymać tytuł Grand Prix.

    „Zależy nam na promowaniu innowycyjnych rozwiązań oraz nagrodzeniu najbardziej nowatorskich i kreatywnych pomysłów. Nieprzypadkowo powołaliśmy jury dla dwóch części konkursu, które liczy łącznie blisko 50 osób. Zapewni to obiektywizm i uzględni różne punkty widzenia. Osoby zasiadające w jury, nie tylko posiadają długoletnie doświadczenie w branży medialnej i reklamowej, ale również sami kreują nowe trendy na polskim rynku i są specjalistami w swoich branżach” – podkreśla Paweł Tyszkiewicz Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce.

    Partnerami Media Trendów 2007 są organizacje branżowe: Komitet Badań Radiowych, Interactive Advertising Bureau i Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

    Od tego roku Stowarzyszenie Agencji Reklamowych jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy 2007. Pozostałe konkursy organizowane przez SAR to: EFFIE (konkurs efektywności w reklamie) i KTR (konkurs Klubu Twórców Reklamy).
    Wydarzeniem towarzyszącym konkursowi Media Trendy 2007 będzie konferencja o przyszłości mediów, współorganizowana wraz z Harvard Business Review Polska oraz miesięcznikiem PRESS. Konferencja odbędzie się w dniach 19 marca 2007 r. w Hotelu Hyatt w Warszawie. Sponsorem głównym konferencji jest ORANGE

    Szczegółowe informacje na temat zasad konkursu, a także skład jury, opis kategorii oraz regulamin znajdują
    się na stronie www.mediatrendy.pl.


    Załącznik – Skład juru konkursu Media Trendy 2007

    Skład jury konkursu innowacji w planowaniu mediów:
    1.Tomasz Piątkowski, Interactive Media Director, MRM (Zentropy)
    2.Sebastian Olszowy, Dyrektor Mediów, Mindshare
    3.Piotr Piętka, Commercial Director, Starcom
    4.Iwona Kołodziejek, Dyrektor Zarządzający, ZenithOptimedia
    5.Grzegorz Witerski, Product Development Manager, Carat
    6.Cezary Antoń, Prezes, Leo Burnett
    7.Marek Gargała, Prezes, Publicis
    8.Piotr Łukasiewicz, Dyrektor Strategiczny, Universal McCann
    9.Piotr Alchimowicz, Dyrektor Kreatywny, TBWA
    10.Jacek Olechowski, Dyrektor Zarządzający, DDF
    11.Dominik Kaznowski, Dyrektor Marketingu, Gazeta.pl
    12.Barbara Radziwilska, Dyrektor Sprzedaży, TVN
    13.Ewa Kamińska – Lampart, Dyrektor Marketingu, Axel Springer
    14.Maja Meissner, Dyrektor Reklamy, Bauer
    15.Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży, Clear Chanel
    16.Agnieszka Hryniewicz – Bieniek, Dyrektor ds. Komunikacji, Era
    17.Zofia Dzik, Prezes Zarządu, Link 4
    18.Izabela Pontus, Regional Media Manager, Maspex
    19.Jowita Dżus – Korocińska, Dyrektor ds. Mediów, Telekomunikacja Polska

    Skład jury konkursu innowacji w mediach:
    1.Jarosław Matuszewski, Dyrektor Promocji, Agora
    2.Tomasz Namysł, Członek Zarządu, Bauer
    3.Jerzy Janczak, Członek Zarządu, Ruch i ZKDP
    4.Robert Kozyra, Prezes, Eurozet
    5.Krzysztof Nepelski, Dyrektor Marketingu, RMF
    6.Adam Tkaczyk, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, Stroer
    7.Małgorzata Augustyniak, Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu, AMS
    8.Jacek Czynajtis, Wiceprezes, Murator i Grupa Radiowa Time
    9.Marek Szafarz, Dyrektor Marketingu, TVN
    10.Paweł Paluch, Dyrektor Marketingu i Promocji, TVP
    11.Jarosław Pijanowski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, UPC
    12.Ewa Lewandowska, Szef Działu Promocji, Polsat
    13.Artur Waliszewski, Country Business Manager, Google
    14.Piotr Kowalczyk, Członek Zarządu IAB, Onet.pl
    15.Andrzej Pestlowski, Dyrektor ds. Rozwoju, Orkla - Media Regionalne
    16.Piotr Długiewicz, Prezes, One2One
    17.Zofia Sanejko, Prezes, Universal McCann
    18.Izabela Albrychiewicz, Deputy Managing Director, Mediaedge:CIA
    19.Paweł Kastory, Prezes, DDB i SAR
    20.Rafał Oracz, Dyrektor Generalny, CR Media Consulting
    21.Elżbieta Gorajewska, Prezes, AGB
    22.Krzysztof Kruszewski, Prezes, SMG/KRC
    23.Katarzyna Kluk, Dyrektor Marketingu, Nokia
    24.Katarzyna Bem, Media Manager, Grupa Żywiec
    25.Agnieszka Tomasik, Media & Market Research Director, L’Oreal
    26.Krzysztof Prus, Dyrektor ds. Marketingu, Toyota

    Źródło: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
    17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
    Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
    Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
    Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
    Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
    Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
    Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
    W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764