logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jury wybrało logo dla Muzeum w Gliwicach

   22.12.2012, przeczytano 2396 razy

Konkurs spotkał się z wyjątkowo dużym zainteresowaniem, zgłoszono ponad 1500 projektów z całego kraju. Na obradach Jury wyłoniło zwycięski projekt wykonany przez Martę Szmyd z MiLL STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jury-wybralo-logo-dla-muzeum-w-gliwicach,17576,artykul.html

Uzasadniając swój wybór Komisja Konkursowa podkreśliła: Jednoznaczne nawiązanie znaku do charakteru Muzeum w Gliwicach, poprzez przedstawienie jego bardzo złożonej struktury, tj. czterech skrajnie odmiennych lokalizacji, o różnym charakterze i przeznaczeniu.

Część graficzna znaku jest również odczytywana jako przetworzony skrót nazwy Muzeum. Obie te konotacje sprawiają, że znak jest wieloznaczny, mimo bardzo oszczędnej, syntetycznej formy. To właśnie synteza formy oraz trafność i wieloznaczność jej przekazu sprawiły, że znak jest mocny i bardzo wyróżniający się na tle innych nadesłanych na konkurs propozycji.

Dodatkową zaletą znaku jest fakt, że “obiecuje” on stworzenie interesującego i różnorodnego klucza wizualnego, który stanie się osią przyszłej identyfikacji wizualnej Muzeum.

Serdeczne podziękowania za współpracę składamy partnerowi konkursu STGU oraz jego przedstawicielom za udział w Komisji konkursowej - komentuje przedstawiciel Muzeum w Gliwicach.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Konkurs na logo Muzeum w Gliwicach

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w...
Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764