logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jury wybrało logo dla Muzeum w Gliwicach

   22.12.2012, przeczytano 2311 razy
strzałkistrzałka
Jury wybrało logo dla Muzeum w Gliwicach ZOBACZ ILUSTRACJE

Konkurs spotkał się z wyjątkowo dużym zainteresowaniem, zgłoszono ponad 1500 projektów z całego kraju. Na obradach Jury wyłoniło zwycięski projekt wykonany przez Martę Szmyd z MiLL STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jury-wybralo-logo-dla-muzeum-w-gliwicach,17576,artykul.html

Uzasadniając swój wybór Komisja Konkursowa podkreśliła: Jednoznaczne nawiązanie znaku do charakteru Muzeum w Gliwicach, poprzez przedstawienie jego bardzo złożonej struktury, tj. czterech skrajnie odmiennych lokalizacji, o różnym charakterze i przeznaczeniu.

Część graficzna znaku jest również odczytywana jako przetworzony skrót nazwy Muzeum. Obie te konotacje sprawiają, że znak jest wieloznaczny, mimo bardzo oszczędnej, syntetycznej formy. To właśnie synteza formy oraz trafność i wieloznaczność jej przekazu sprawiły, że znak jest mocny i bardzo wyróżniający się na tle innych nadesłanych na konkurs propozycji.

Dodatkową zaletą znaku jest fakt, że “obiecuje” on stworzenie interesującego i różnorodnego klucza wizualnego, który stanie się osią przyszłej identyfikacji wizualnej Muzeum.

Serdeczne podziękowania za współpracę składamy partnerowi konkursu STGU oraz jego przedstawicielom za udział w Komisji konkursowej - komentuje przedstawiciel Muzeum w Gliwicach.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Konkurs na logo Muzeum w Gliwicach

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
100 tys. zł trafi do ilustratorki nowej książki dla dzieci wybranej przez Biedronkę w konkursie Piórko
Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z...
„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764