logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jury wybrało logo dla Muzeum w Gliwicach

   22.12.2012, przeczytano 2442 razy

Konkurs spotkał się z wyjątkowo dużym zainteresowaniem, zgłoszono ponad 1500 projektów z całego kraju. Na obradach Jury wyłoniło zwycięski projekt wykonany przez Martę Szmyd z MiLL STUDIO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jury-wybralo-logo-dla-muzeum-w-gliwicach,17576,artykul.html

Uzasadniając swój wybór Komisja Konkursowa podkreśliła: Jednoznaczne nawiązanie znaku do charakteru Muzeum w Gliwicach, poprzez przedstawienie jego bardzo złożonej struktury, tj. czterech skrajnie odmiennych lokalizacji, o różnym charakterze i przeznaczeniu.

Część graficzna znaku jest również odczytywana jako przetworzony skrót nazwy Muzeum. Obie te konotacje sprawiają, że znak jest wieloznaczny, mimo bardzo oszczędnej, syntetycznej formy. To właśnie synteza formy oraz trafność i wieloznaczność jej przekazu sprawiły, że znak jest mocny i bardzo wyróżniający się na tle innych nadesłanych na konkurs propozycji.

Dodatkową zaletą znaku jest fakt, że “obiecuje” on stworzenie interesującego i różnorodnego klucza wizualnego, który stanie się osią przyszłej identyfikacji wizualnej Muzeum.

Serdeczne podziękowania za współpracę składamy partnerowi konkursu STGU oraz jego przedstawicielom za udział w Komisji konkursowej - komentuje przedstawiciel Muzeum w Gliwicach.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Konkurs na logo Muzeum w Gliwicach

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

McCANN Poland jedyną nagrodzoną polską agencją na D&AD 2025
McCANN Poland kolejny raz potwierdza swoją pozycję najbardziej utytułowanej agencji kreatywnej w Polsce. W tegorocznej edycji prestiżowego konkursu D&AD 2025 agencja zdobyła Grafitowe i Drewniane Ołówki z pięciu nominowanych prac. Przyznane nagrody to kolejne wyróżnienie dla projektów, które nie tylko realizują najwyższe globalne standardy...
IAA Polska Marketing Masterminds: Laureaci Konkursu DOBROSTARS
Podczas wczorajszej Gali Finałowej Konkursu DOBROSTARS przyznane zostały nagrody dla firm, które wdrażają najlepsze i najbardziej inspirujące rozwiązania wspierające dobrostan pracowników. Wydarzenie w hotelu Verte zgromadziło ponad 130 gości z branży – liderów, ekspertów HR i partnerów, dla których dobrostan nie jest modą, ale kluczową dla rozwoju organizacji...
Ibiza w nowej odsłonie – zwycięskie projekty konkursu „SEAT Imagineers”
Świętując 75-lecie istnienia marka SEAT ogłosiła zwycięzców konkursu projektowego „SEAT Imagineers”. W ramach konkursu, zorganizowanego wspólnie ze szkołą projektowania i sztuk wizualnych LCI Barcelona, marka zaprosiła młodych twórców do zaprojektowania edycji modelu SEAT Ibiza, inspirowanej wartościami i duchem marki SEAT.
Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764