logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Just Run App i Spicy Mobile: 400 tysięcy pobrań aplikacji w 6 miesięcy

  PR 18.07.2018, przeczytano 566 razy

Just Run App – nowy podmiot należący do agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile, skierowany do szybko rozwijającej się branży m-commerce – pomaga firmom w pozyskaniu efektywnej instalacji aplikacji w modelu CPD (Cost Per Download). W ciągu pierwszego półrocza zrealizowano kampanie skutkujące 400 tysiącami pobrań aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/just-run-app-i-spicy-mobile%3A-400-tysiecy-pobran-aplikacji-w-6-miesiecy,37293,artykul.html

Just Run App oferuje kompleksowe usługi dla branży m-commerce, począwszy od wejścia na rynek z aplikacją mobilną, przez działania optymalizujące (ASO – App Store Optimization), po akwizycję użytkowników. Just Run App monitoruje też na bieżąco wyniki aplikacji zakupowych w Polsce. Klienci otrzymują informacje potrzebne do oszacowania potencjału rynkowego oraz zaplanowania strategii promocji aplikacji.

Rozwój m-commerce jest nieunikniony” – podkreśla Michał Pietruszka, stojący na czele zespołu Just Run App. – „Według najnowszych danych z aplikacji zakupowych korzysta już 49 proc. użytkowników smartfonów z systemem Android. Średni potencjał instalacyjny dla aplikacji zakupowej w Polsce to około 12 tys. pobrań miesięcznie, jednak w przypadku znanej marki jest on znacznie wyższy. Jedna z dużych sieci hipermarketów, jak pokazuje przykład z rynku, osiągnęła pułap 50 tys. pobrań w dwa miesiące”.

Wkrótce usługi zostaną poszerzone o własną platformę do zarządzania kampaniami reklamowymi oraz monitorowania ruchu wewnątrz aplikacji (pomiar konwersji oraz eventów). Już teraz trwają zapisy do grupy beta testerów tego narzędzia. Mogą do niej dołączyć domy mediowe oraz twórcy aplikacji zakupowych – platforma będzie bowiem w szczególności dostosowana do potrzeb podmiotów m-commerce. Zgłoszenia są przyjmowane przez stronę www.justrunapp.com.

Źródło: Spicy Mobile

www.spicymobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764