logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Justyna Adamczyk rozwinie ofertę doradztwa strategicznego w obszarze premium i luxury w Sec Newgate CEE

  PR 11.01.2022, przeczytano 1005 razy
ilustracja

Agencja rozbudowuje ofertę i stawia na marki luksusowe oraz te, które będą chciały zaoferować swoim odbiorcom wyjątkowe doświadczenia hospitality. Justyna Adamczyk, nowa Managing Parter SEC Newgate CEE, poszerzy usługi agencji o luxury marketing i zajmie się doradztwem biznesowym i marketingowym dla firm z sektora premium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/justyna-adamczyk-rozwinie-oferte-doradztwa-strategicznego-w-obszarze-premium-i-luxury-w-sec-newgate-cee,394354,artykul.html

Justyna Adamczyk to ekspertka marek luksusowych z doświadczeniem w budowaniu ich pozycji na polskim rynku. Od ponad dwóch dekad pracuje jako doradca strategiczny i personalny dla międzynarodowych koncernów oraz najważniejszych funduszy inwestycyjnych. Twórczyni, kierowniczka i wykładowczyni kierunku „Kreowanie i Zarządzanie Markami Luksusowymi” na Uniwersytecie SWPS. Wieloletnia prezes i redaktor naczelna polskiej edycji Żółtego Przewodnika Gault&Millau - jednej z dwóch, obok czerwonego przewodnika Michelin, międzynarodowych marek na światowym rynku przewodników kulinarnych. Zbudowała pozycję marki Gault&Millau w Polsce oraz wprowadzała ją na wiele rynków m. in. Japonii, Kanady, Maroka, Izraela czy Gruzji. Członkini jury najbardziej prestiżowych światowych nagród w świecie gastronomii. Prowadzi program „Ambasady Luksusu” w Discovery TVN. Rocznie odwiedza i ocenia setki luksusowych hoteli i restauracji na świecie. Unikalnym połączeniem kompetencji świata biznesu oraz kulinariów wspiera projekty doradcze w obszarze hospitality.

- Istotnym wyróżnikiem SEC Newgate CEE jest dostęp do konsultantów o tak wysokim profilu zawodowym, potwierdzonym zawodowymi sukcesami i różnorodnością zrealizowanych kampanii. Dziś możemy ogłosić, że także klienci reprezentujący sektor dóbr i usług luksusowych znajdą się w doświadczonych rękach jednej z najlepszych ekspertek w kraju - mówi Zofia Bugajna-Kasdpeke, Vice President & Founding Partner SEC Newgate CEE.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764