logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Justyna Skrzypek Deputy Managing Director w Polymus

  PR 03.01.2006, przeczytano 1436 razy

Agencja Polymus jest w trakcie wprowadzania zmian w swojej strukturze. Są one zdeterminowane dynamicznym rozwojem firmy. Na nowo utworzone w agencji stanowisko Deputy Managing Director awansowała Justyna Skrzypek, do tej pory pracująca jako Client Service Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/justyna-skrzypek-deputy-managing-director-w-polymus,3373,artykul.html

Niniejsza zmiana w strukturze agencji została przeprowadzona, aby umożliwić jeszcze lepszą i elastyczniejszą obsługę klienta oraz zoptymalizować wykorzystanie zasobów firmy.

Robert Lipka, Managing Director podzielił się kompetencjami z nowym zastępcą. Sam zajmuje się poszerzaniem pola działalności firmy, wdrażaniem projektów strategicznych, zacieśnianiem relacji z klientami agencji oraz nadzorem nad operacyjną działalnością Polymusa. Justyna Skrzypek jest odpowiedzialna za koordynację części projektowej, przetargi, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz PR korporacyjny.

Kariera zawodowa Justyny Skrzypek rozpoczęła się w 1994 roku w Price Waterhouse, w dziale Corporate Finance. W latach 1995-97 pracowała w Ernst & Young, w dziale doradztwa personalnego, odpowiadając m.in. za koordynację działań marketingowych.

Na rynku komunikacji marketingowej działa od marca 1997 roku – od momentu rozpoczęcia współpracy z McCann Communications. Od lipca 2000 roku, jako Client Service Director, kierowała Działem Obsługi Klienta w McCann Relationship Marketing. Zajmowała się koordynacją i nadzorem realizowanych przez agencję projektów (DM, BTL, ATL). Posiada doświadczenie w opracowywaniu strategii na potrzeby kampanii full service oraz strategii z zakresu marketingu bezpośredniego, w tym programów lojalnościowych.

W grudniu 2003 roku objęła stanowisko Client Service Director w agencji Polymus, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz rozwój relacji z kluczowymi klientami.

Źródło: Polymus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
PZU podkreśla w swojej kampanii marki pracodawcy jak ważne jest poczucie sensu wykonywanej pracy
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764