logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Justyna Skrzypek Deputy Managing Director w Polymus

  PR 03.01.2006, przeczytano 1568 razy

Agencja Polymus jest w trakcie wprowadzania zmian w swojej strukturze. Są one zdeterminowane dynamicznym rozwojem firmy. Na nowo utworzone w agencji stanowisko Deputy Managing Director awansowała Justyna Skrzypek, do tej pory pracująca jako Client Service Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/justyna-skrzypek-deputy-managing-director-w-polymus,3373,artykul.html

Niniejsza zmiana w strukturze agencji została przeprowadzona, aby umożliwić jeszcze lepszą i elastyczniejszą obsługę klienta oraz zoptymalizować wykorzystanie zasobów firmy.

Robert Lipka, Managing Director podzielił się kompetencjami z nowym zastępcą. Sam zajmuje się poszerzaniem pola działalności firmy, wdrażaniem projektów strategicznych, zacieśnianiem relacji z klientami agencji oraz nadzorem nad operacyjną działalnością Polymusa. Justyna Skrzypek jest odpowiedzialna za koordynację części projektowej, przetargi, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz PR korporacyjny.

Kariera zawodowa Justyny Skrzypek rozpoczęła się w 1994 roku w Price Waterhouse, w dziale Corporate Finance. W latach 1995-97 pracowała w Ernst & Young, w dziale doradztwa personalnego, odpowiadając m.in. za koordynację działań marketingowych.

Na rynku komunikacji marketingowej działa od marca 1997 roku – od momentu rozpoczęcia współpracy z McCann Communications. Od lipca 2000 roku, jako Client Service Director, kierowała Działem Obsługi Klienta w McCann Relationship Marketing. Zajmowała się koordynacją i nadzorem realizowanych przez agencję projektów (DM, BTL, ATL). Posiada doświadczenie w opracowywaniu strategii na potrzeby kampanii full service oraz strategii z zakresu marketingu bezpośredniego, w tym programów lojalnościowych.

W grudniu 2003 roku objęła stanowisko Client Service Director w agencji Polymus, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie strategiczne oraz rozwój relacji z kluczowymi klientami.

Źródło: Polymus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764