logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Justyna Spytek wzmacnia międzynarodowy zespół Circlewise

  PR 01.02.2021, przeczytano 232 razy
ilustracja

Do międzynarodowych struktur Circlewise dołącza Justyna Spytek, na stanowisko Client Success Director. Będzie raportować bezpośrednio do Mathiasa Hella, CEO Circlewise. Justyna Spytek jako ekspert e-commerce i performance marketingu z branżą internetową związana jest od 17 lat, m.in. jako wieloletnia dyrektor zarządzająca firmy TradeTracker Poland. Jest również trenerem DIMAQ, jak również wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowcą i członkiem rady programowej w Collegium Civitas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/justyna-spytek-wzmacnia-miedzynarodowy-zespol-circlewise,390023,artykul.html

Justyna Spytek obejmuje w Circlewise stanowisko Client Success Director. Będzie odpowiedzialna za całościowy rozwój i optymalizację procesów wpływających na jakość i skuteczność rozwiązań oferowanych przez Circlewise. Operacyjnie będzie zaangażowana w pracę z działami: obsługi klienta, współpracy z wydawcami i sprzedażowym. Raportować będzie bezpośrednio do CEO firmy, którym jest Mathias Hell.

- Stanowisko  Client Success  Director jest kluczowe w strukturze naszej firmy. Długo szukaliśmy osoby, której wiedza i doświadczenie pozwolą zrozumieć potrzeby zarówno klientów jak i wydawców, weryfikować skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań i trafnie oceniać potrzeby rynku. Działalność biznesową Justyny Spytek obserwuję z uznaniem od lat i nie wyobrażam sobie innej osoby na tym stanowisku, a to że udało nam się ją zwerbować uważam za nasz duży sukces. Sam fakt, że Justyna dostrzega potencjał Circlewise i zgodziła się zainwestować w ten projekt swój czas i energię, jest dla nas wszystkich ogromnym wyróżnieniem – komentuje Mathias Hell.

Justyna Spytek jest ekspertem e-commerce i performance marketingu, z branżą internetową związana jest od 17 lat. Przez ponad 8 lat rozwijała w Polsce sieć afiliacyjną TradeTracker. Wcześniej pracowała w domach mediowych Codemedia i Media Contacts (Havas Group), gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance’owymi. W ostatnim roku – bezpośrednio przed przyjściem do Circlewise - tworzyła projekt związany z partnerstwem danych 2nd party - Audience Match - umożliwiający podmiotom bezpieczną monetyzację swoich danych oraz dostęp do dobrze dopasowanych profili behawioralnych.

Jest autorką licznych publikacji związanych z trendami e-commerce, skutecznym wykorzystaniem kanałów sprzedaży internetowej czy holistycznym podejściem do ścieżki konsumenta online.

Jako trener DIMAQ oraz wieloletni ekspert digital i e-commerce marketingu współpracowała z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej przy tworzeniu i egzekucji dokumentacji przetargowej dotyczących marketingu online oraz z licznymi podmiotami, dla których prowadziła audyt ich działań afiliacyjnych oraz szkolenia z zakresu performance i e-commerce marketingu.

Justyna Spytek jest wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi  zajęcia z przedmiotów związanych z instrumentami promocji w handlu elektronicznym (m.in. pomiar e-marketingu, marketing efektywnościowy, personalizacja w e-handlu). Jest też członkiem rady programowej w Collegium Civitas, a także wykładowcą tej uczelni – współtworzy tu zakres merytoryczny studiów dualnych Marketing Internetowy i e-commerce, oraz opracowuje programy i prowadzi zajęcia ze studentami z przedmiotów  takich jak:  E-commerce, Digital Marketing, Display, Programmatic Marketing.

Źródło: Circlewise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764