logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Justyna Suchecka z prestiżową nagrodą Fundacji Evens

  PR 01.07.2022, przeczytano 114 razy
ilustracja

Justyna Suchecka, dziennikarka tvn24.pl, odebrała w Brukseli nagrodę od Fundacji Evens, która działa na rzecz rozwoju edukacji medialnej. Justyna Suchecka została laureatką w kategorii “edukacja” za “kreatywne podejście do reportażu”, a także za “umiejętność pokazywania rzeczywistości szerokiemu gronu odbiorców”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/justyna-suchecka-z-prestizowa-nagroda-fundacji-evens,396451,artykul.html

- Bardzo się cieszę, że organizatorzy postanowili wyróżnić właśnie edukację jako dziedzinę, która jest tak ważna dla budowania naszej przyszłości. Nie da się promować europejskich wartości bez dobrej edukacji. A w niej nie chodzi tylko o ciekawe podręczniki i mądre programy, ale przede wszystkim o zaangażowanych ludzi - powiedziała Justyna Suchecka.

Fundacja Evens zauważyła, że w swojej twórczości Justyna Suchecka wykazuje się niezwykłą sprawnością w nagłaśnianiu i opisywaniu tematów, którym media często nie poświęcają wystarczająco dużo uwagi. Dziennikarka zajmuje się wymagającymi tematami i często przenosi polskie doświadczenia na europejski grunt. Jury konkursowe doceniło Justynę za aktywne włączanie edukatorów do swojej pracy, która może być źródłem inspiracji dla nauczycieli i dziennikarzy zajmujących się edukacją.

- Korzystając z tego, że mój głos jest dziś słyszalny nie tylko w Polsce, chciałabym zaapelować, żebyśmy wszyscy spoglądali dziś ze szczególną uwagą na polskie szkoły, które stoją przed wielkim wyzwaniem związanym z edukacją dzieci uchodźców. To dla nas nowe doświadczenie w niespotykanej dotąd skali. Byśmy nie stracili całego pokolenia, musimy tę kwestię uczynić naszą wspólną sprawą. Potrzebujemy wymiany doświadczeń, wynikającej z tego mądrości i właśnie zaangażowania ludzi - dodała.

Nagroda Fundacji Evens przyznawana jest od 2019 roku w trzech kategoriach: Kultura, Geopolityka i Edukacja.

Justyna Suchecka do redakcji tvn24.pl dołączyła jesienią 2019 roku. Wcześniej przez 11 lat pracowała dla "Gazety Wyborczej". Jest laureatką nagrody Grand Press 2020 za Dziennikarstwo Specjalistyczne. Suchecka napisała dwie książki "Young power! 30 historii o tym, jak młodzi zmieniają świat" oraz świeżo wydaną "Nie powiem ci, że wszystko będzie dobrze".

Teksty Justyny Sucheckiej można znaleźć na portalu tvn24.pl.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764