logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Justyna Szmidt dołącza do zespołu Contenthouse

  PR 27.09.2019, przeczytano 676 razy

Justyna Szmidt będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim organizowanej przez ContentHouse konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/justyna-szmidt-dolacza-do-zespolu-contenthouse,384119,artykul.html

Z branżą związana jest od 2015 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole FreshMail, gdzie odpowiadała za współorganizowanie konferencji M@il My Day oraz licznych szkoleń i wydarzeń takich jak Poranki z e-mail marketingiem, Tour de e-commerce czy Aula Polska Kraków. Justyna na swoim koncie ma także projekty zrealizowane dla branży przemysłu ciężkiego. Jako specjalista ds. marketingu i organizacji eventów w firmie Stigo, odpowiadała za organizację wystaw targowych oraz flagowych wydarzeń z dziedziny oprogramowania produkcyjnego (Stigo PROduction Day 2018, Nowe Perspektywy 4.0 2018 czy User Day 2018).

- W ContentHouse stawiamy na analizę trendów oraz dzielenie się specjalistyczną wiedzą. Dlatego w 2017 roku uruchomiliśmy projekt konferencyjny pt. „Akademia Marketingu”, której zrealizowaliśmy już trzy edycje. W tym roku zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej postawić na ten obszar naszej działalności, dlatego wspólnie z Justyną tworzymy dział eventowy, jaki będzie odpowiedzialny za wydarzenia organizowane przez naszą firmę. Bardzo się cieszę, że osoba z dużym doświadczeniem oraz kompetencjami dołączyła do naszego zespołu i z niecierpliwością czekam na pierwszą konferencję, która wyjdzie spod skrzydeł Justyny – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

Szmidt jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Politologia, Dziennikarstwo Polityczne) oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek Event Management. Prywatnie interesuje się kocią behawiorytsyką oraz jest zapaloną fanką żeglarstwa morskiego i śródlądowego.

Źródło: ContentHouse

www.contenthouse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764