logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Justyna Żak wzmacnia zespół Httpool Polska

  PR 13.09.2021, przeczytano 484 razy
ilustracja

Do zespołu Httpool Polska dołącza Justyna Żak, obejmując funkcję Multiplatform Client Partner. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly, Facebook czy Tripadvisor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/justyna-zak-wzmacnia-zespol-httpool-polska,392960,artykul.html

Do zespołu Httpool Polska dołączyła Justyna Żak, obejmując stanowisko Multiplatform Client Partner. W zakresie jej kompetencji znajdzie się wsparcie sprzedaży kampanii na kilku platformach: Snapchat, TikTok, Brainly, oraz na ostatnio wprowadzonej do oferty Httpool Polska - TripAdvisor.

- Justyna ma bardzo bogate doświadczenie branżowe, jej pozyskanie to silny pozytywny impuls dla zespołu Httpool Polska, szczególnie jeśli chodzi o wzmacnianie kompetencji w obszarze obsługi klientów bezpośrednich - komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

Justyna Żak ma 15-letnie doświadczenie w branży mediowo-marketingowej. Karierę zawodową rozpoczynała w 2006 roku od pracy w sieciowych agencjach PR - Edelman Polska i Euro RSCG Sensors (odpowiednio na stanowiskach Account Executive i Communications Manager), następnie pracowała w banku BGŻ (jako Starszy Specjalista ds. Relacji z Mediami). W latach 2011 – 2013 była Kierownikiem Działu Promocji i Public Relations w Teatrze Muzycznym Roma, a w latach 2014-2017 pracowała jako specjalista ds. Sprzedaży w BR TVP SA w zespole ds. sponsoringu i projektów specjalnych.

Do Httpool przechodzi bezpośrednio z firmy Ströer Media, gdzie pracowała przez ostatnie 4 lata, na stanowisku Senior Sales Manager.

Justyna Żak jest absolwentką warszawskiej SGGW (Wydział Ekonomiczny, kierunek: Zarządzanie i Marketing, specjalność: Rozwój Lokalny).

Źródło: Httpool Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764