logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jutronauci Talks – nowy cykl spotkań

  PR 22.04.2021, przeczytano 339 razy

Co się stanie, jeśli fizycznie nie wrócimy już do teatrów czy filharmonii? Czym zastąpimy te instytucje i czy kultura bez nich jest możliwa? Odpowiedzi na te pytania padną podczas inauguracyjnego spotkania  z nowego cyklu powstałego w ramach 5. edycji programu „Jutronauci” – Jutronauci Talks. Wydarzenie rozpocznie się już jutro, 23 kwietnia br. o godz. 18:00 na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. Partnerem strategicznym programu „Jutronauci” jest Sebastian Kulczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jutronauci-talks-%E2%80%93-nowy-cykl-spotkan,391160,artykul.html

Jutronauci” to unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra – wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją. Tematem tegorocznej, 5. już edycji programu jest „nowa normalność” - „Gazeta Wyborcza” wraz z zaproszonymi gośćmi próbują tworzyć scenariusze post-pandemicznej przyszłości.

Ważną częścią jubileuszowej edycji „Jutronautów” jest nowy cykl comiesięcznych spotkań pod hasłem Jutronauci Talks. Tematem pierwszego z nich będzie przyszłość kultury i jej instytucji w post-pandemicznych czasach. Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Kasper Kalinowski porozmawia o tym z prof. Mirosławem Filiciakiem, dziekanem Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie na Uniwersytecie SWPS. 

Spotkanie na żywo odbędzie się już jutro, 23 kwietnia 2021 r. o godz. 18:00 na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. W wydarzeniu może uczestniczyć każdy zainteresowany oraz brać aktywny udział w dyskusji, zadając pytania na czacie.

Prócz Jutronauci Talks na 5. edycję programu „Jutronauci”, który potrwa do końca 2021 r., składają się artykuły, wywiady i eseje. Materiały ukazują się na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/Jutronauci. W ramach programu dostępne są również podcasty publikowane w każdy piątek w serwisie Wyborcza.pl.

„Jutronauci” to jeden z flagowych projektów „Gazety Wyborczej”, bardzo dobrze przyjęty przez czytelników i branżę. Zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”, a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).  

W ramach programu w listopadzie 2020 r. nakładem Wydawnictwa Agora ukazała się wyjątkowa książka „Jutro jest teraz” - zbiór 23 wywiadów, esejów i artykułów publikowanych w zeszłorocznej edycji programu „Jutronauci 2020: świat po pandemii”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764