logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jutronauci Talks – nowy cykl spotkań

  PR 22.04.2021, przeczytano 108 razy

Co się stanie, jeśli fizycznie nie wrócimy już do teatrów czy filharmonii? Czym zastąpimy te instytucje i czy kultura bez nich jest możliwa? Odpowiedzi na te pytania padną podczas inauguracyjnego spotkania  z nowego cyklu powstałego w ramach 5. edycji programu „Jutronauci” – Jutronauci Talks. Wydarzenie rozpocznie się już jutro, 23 kwietnia br. o godz. 18:00 na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. Partnerem strategicznym programu „Jutronauci” jest Sebastian Kulczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jutronauci-talks-%E2%80%93-nowy-cykl-spotkan,391160,artykul.html

Jutronauci” to unikalny program, który powstał dzięki współpracy „Gazety Wyborczej” z Sebastianem Kulczykiem, liderem młodego pokolenia przedsiębiorców. W dotychczasowych edycjach redakcja dziennika przedstawiała ludzi jutra – wyjątkowe osoby z pozornie odległych od siebie światów, które już dziś wdrażają idee przyszłości i mierzą się z najważniejszymi pytaniami stojącymi przed naszą cywilizacją. Tematem tegorocznej, 5. już edycji programu jest „nowa normalność” - „Gazeta Wyborcza” wraz z zaproszonymi gośćmi próbują tworzyć scenariusze post-pandemicznej przyszłości.

Ważną częścią jubileuszowej edycji „Jutronautów” jest nowy cykl comiesięcznych spotkań pod hasłem Jutronauci Talks. Tematem pierwszego z nich będzie przyszłość kultury i jej instytucji w post-pandemicznych czasach. Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Kasper Kalinowski porozmawia o tym z prof. Mirosławem Filiciakiem, dziekanem Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych w Warszawie na Uniwersytecie SWPS. 

Spotkanie na żywo odbędzie się już jutro, 23 kwietnia 2021 r. o godz. 18:00 na facebookowym profilu „Gazety Wyborczej”. W wydarzeniu może uczestniczyć każdy zainteresowany oraz brać aktywny udział w dyskusji, zadając pytania na czacie.

Prócz Jutronauci Talks na 5. edycję programu „Jutronauci”, który potrwa do końca 2021 r., składają się artykuły, wywiady i eseje. Materiały ukazują się na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/Jutronauci. W ramach programu dostępne są również podcasty publikowane w każdy piątek w serwisie Wyborcza.pl.

„Jutronauci” to jeden z flagowych projektów „Gazety Wyborczej”, bardzo dobrze przyjęty przez czytelników i branżę. Zdobył nagrodę INMA Global Media Awards 2018 w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”, a także znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards (wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project).  

W ramach programu w listopadzie 2020 r. nakładem Wydawnictwa Agora ukazała się wyjątkowa książka „Jutro jest teraz” - zbiór 23 wywiadów, esejów i artykułów publikowanych w zeszłorocznej edycji programu „Jutronauci 2020: świat po pandemii”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok jako platforma globalna daje swojej społeczności możliwość odkrywania kultury w każdym zakątku na ziemi – od sztuki i muzyki po taniec i teatr. Treści związane z kulturą są niezwykle popularne na TikToku. Najczęściej używane hashtagi takie jak #FineArt, #ArtHistory i #ArtOnTikTok zgromadziły do tej pory ponad 2 miliardy wyświetleń na całym świecie, odnotowując...
Wiodące marki mediowe, TVN Media i Ringier Axel Springer, oferują wspólnie cztery innowacyjne produkty content marketingowe. Nowa oferta wykorzystuje efekt synergii wynikający z połączenia wysokiej jakości treści z siłą zasięgu TVN Grupa Discovery oraz Ringier Axel Springer Polska.
Tomasz Bocheński nagrodzony przez Society for News Design
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, jako jedyny z Polski, został nagrodzony w największym i najbardziej prestiżowym konkursie projektowania prasowego Best of Print News Design. Konkurs jest organizowany przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.
„Monika Olejnik. Otwarcie” – nowy program dziennikarki w TVN24 Go
10 maja w TVN24 GO zadebiutował premierowy odcinek nowego programu "Monika Olejnik. Otwarcie". To autorski cykl wywiadów, w którym dziennikarka, znana z bezkompromisowych dyskusji z najważniejszymi politykami w kraju, zaprasza do szczerej rozmowy ludzi kultury, sztuki, sportu oraz nauki. Goście opowiedzą o swoich spostrzeżeniach dotyczących otaczającej nas...
Business Insider uruchamia platformę Business Insider TRENDS, która będzie skupiać aktywności dotyczące trendów w biznesie i technologii zmieniających biznes. Wśród podejmowanych inicjatyw w ramach platformy Business Insider TRENDS znajdzie się cykl konferencji on-line, publikacja raportu Business Insider Global Trends Report o światowych trendach, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764