logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już 10 000 instalacji ploterów Canon z technologią Océ Crystalpoint

  PR 19.01.2018, przeczytano 778 razy
ilustracjastrzałka
Océ ColorWave 700

Firma Canon poinformowała, że liczba zainstalowanych na całym świecie wielkoformatowych ploterów graficznych Océ ColorWave z technologią Océ CrystalPoint przekroczyła właśnie 10 000.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-10-000-instalacji-ploterow-canon-z-technologia-oc%C3%A9-crystalpoint,35164,artykul.html

Wprowadzenie technologii Océ CrystalPoint w 2008 r. zapoczątkowało wdrożenie serii ploterów Océ ColorWave – rodziny uniwersalnych i niezwykle wydajnych urządzeń wielkoformatowych. Dzięki technologii Océ CrystalPoint, klienci mogą obecnie w pełni wykorzystać potencjał drukarek atramentowych oraz tonerowych i drukować wysokiej jakości, wodoodporne materiały kolorowe oraz czarno-białe nawet na tańszych, niepowlekanych nośnikach i papierze z recyklingu. Jest to doskonałe rozwiązane do szerokiego spektrum zastosowań, takich jak materiały wykorzystywane przy projektowaniu technicznym CAD, kartografii czy projektowaniu plakatów. Charakteryzujące się stabilnością kolorystyczną, niemal natychmiast schnące wydruki doskonale nadają się również do zastosowań zewnętrznych.

Trzecia fala

Urządzenia Océ ColorWave 500 oraz Océ ColorWave 700 to już trzecia generacja ploterów opartych na technologii Océ CrystalPoint. Zaprojektowane do różnorodnych zastosowań urządzenia zapewniają wysoką jakość materiałów w każdych warunkach i stanowią nieocenione narzędzie pracy zarówno dostawców usług druku, jak i pracowników wewnętrznych działów reprograficznych.

Océ ColorWave 500 to ploter przeznaczony do zastosowań dla branży produkcyjnej, architektonicznej, budowlanej i projektowo-konstrukcyjnej; zastosowane technologie i funkcjonalności urządzenia umożliwiają drukowanie precyzyjnych map i rysunków technicznych CAD/GIS.

Z kolei model Océ ColorWave 700 spełnia wysokie wymagania produkcyjne firm drukujących duże ilości materiałów do zastosowań w branży Retail (POS, oznaczenia), sektora administracyjnego, placówek edukacyjnych czy agencji kreatywno-eventowych. Maszyna pozwala załadować jednocześnie do sześciu rolek nośnika, co umożliwia realizację jednocześnie kilku projektów, bez konieczności ręcznej zmiany nośnika. Dodatkowo Océ ColorWave 700 obsługuje media o grubości do 0,8 mm, dając ogromne możliwości w zakresie druku materiałów graficznych na niestandardowych podłożach typu canvas czy tapety.

W jaki sposób działa Océ CrystalPoint?

Jedną z przełomowych technologii wykorzystywanych w ploterach Océ ColorWave 500 oraz Océ ColorWave 700 jest hybrydowa technologia nanoszenia suchego atramentu Océ CrystalPoint opracowana przez firmę Canon. W technologii tej, po raz pierwszy na taką skalę, połączono wydajność technologii tonerowej z charakterystyczną dla inkjetu precyzją nanoszenia obrazu. W przypadku technologii Océ CrystalPoint nośnikiem pigmentu jest żywica, co najlepiej widać np. podczas nanoszenia poprawek na samym wydruku – CrystalPoint pozwala na swobodne kreślenie długopisem, mazakiem czy ołówkiem; w przypadku popularnych technologii wykorzystujących wosk jest to niemożliwe.

Technologia w punkt

Wprowadzenie Océ CrystalPoint rozwiązało szereg wyzwań technicznych, które w praktyce rzutowały na codzienną pracę inżynierów. Przede wszystkim technologia ta pozwala drukować w kolorze na najtańszych niepowlekanych papierach bez efektu marszczenia się nośnika od nadmiaru wodnistego atramentu. W efekcie pozwala to zachować wysoką zgodność kolorystyczną bez konieczności zakupu drogich, powlekanych nośników. Co więcej, tańsze wydruki w wysokiej jakości produkowane są jeszcze szybciej – urządzenia Océ ColorWave 500 i Océ ColorWave 700 drukują w kolorze na niepowlekanych mediach nawet z prędkością nawet do 212 arkuszy A1/godz. Do tego dochodzi odporność na trudne warunki atmosferyczne – skrystalizowany toner jest bardziej zwarty oraz odporny na działanie wilgoci, przez co wydruki można śmiało wykorzystywać w terenie czy na placach budowy bez obawy, że dane ulegną zniszczeniu czy zamazaniu.

Obecnie, na rok przez 10-tą rocznicą obecności na rynku, technologia Océ CrystalPoint wciąż stanowi podstawę najnowszych ploterów serii Océ ColorWave. Na całym świecie zainstalowanych jest już ponad 10 000 drukarek wykorzystujących technologię Océ CrystalPoint.

Carel Raijmakers, Dyrektor Industrial & Production Solutions Imaging Supplies, AEC&M and TDS, Canon Europe, podkreśla: - Technologia Océ CrystalPoint została stworzona z myślą o klientach realizujących niestandardowe i kreatywne projekty. Z wielką radością odnotowujemy bezprecedensowy sukces, jaki odniosły nasze plotery serii ColorWave na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat, dając silny wkład w rozwój możliwości produkcyjnych i biznesowych naszych klientów. Dzięki opracowaniu plotera, który jest w stanie drukować szybkoschnące materiały kolorowe bez uszczerbku dla jakości, nasi klienci mogą natychmiast wykorzystywać opracowane przez siebie materiały, nawet w warunkach zewnętrznych.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764