logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już 3 grudnia odbędzie się Imagination Day 2019

  PR 29.11.2019, przeczytano 386 razy
ilustracja

Szukając inspiracji, możliwości rozwoju i poszerzenia własnych horyzontów, nie można pominąć tego wydarzenia. Konferencja Imagination Day obędzie się już po raz 9. w Warszawie. Głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-3-grudnia-odbedzie-sie-imagination-day-2019,384898,artykul.html

Dlaczego warto?

Po pierwsze – dobór  najlepszych prelegentów

Do udziału w konferencji zapraszani są najlepsi eksperci z całego świata. Swoja wiedzą podzielą się nie tylko najbardziej utytułowane nazwiska, lecz także charyzmatyczni artyści, laureaci prestiżowych nagród, dyrektorzy najlepszych światowych firm i agencji kreatywnych. Gościem specjalnym będzie Borys Szyc występujący z ramienia partnera Storytel. W tym roku prelegentami będą między  innymi: Pia Af Hällström, Creative Director & Partner z Works, Helsinki, Thiago Cruz, Global Creative Director z Publicis Italy, Mediolan, Amaya Coronado  CEO z LOLA Mullen Lowe Spain, Madryt, Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn,  Tom Goodwin Head of Innovation z Zenith. Konferencję poprowadzi Maciej Sawicki Co-Founder z Foszer Sawicki.

Po drugie – tematy wyprzedzające i wyznaczające bieżące trendy

W czasie Imgaination Day dowiemy się, jak budować komunikację przyszłości, poznamy gorące trendy w reklamach i to, co nas powstrzymuje przed ich tworzeniem. Zanurzymy się do świata audio, czyli świata wyobraźni, poznając jego możliwości. Nie zabraknie również prezentacji potencjału marketingowego drzemiącego w e-sporcie i gamingu, którego wciąż twórcy i stratedzy w pełni nie wykorzystują. Wjedziemy w głąb naszych instynktów, by dowiedzieć się o tym, co napędza naszą motywację i aspiracje.

Po trzecie – bilety są jeszcze dostępne

W jednym miejscu, przez cały dzień można na żywo zyskać wiedzę od ekspertów z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. Bilety dostępne na www.imaginationday.pl

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Lexmark ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.
„Zobacz mnie” – Kampania 1% Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Każdego roku tysiące dzieci w Polsce doświadcza przemocy i odrzucenia. Niewidoczne dla otoczenia, pozostawione bez wsparcia ze strony dorosłych, dzieci zmagają się ze swoimi problemami w poczuciu osamotnienia i bezsilności. To właśnie z myślą o nich powstała nowa kampania SOS Wiosek Dziecięcych. Akcja ma na celu zachęcanie do przekazania 1% podatku na rzecz podopiecznych...
Galeria Młociny zagra razem z Hutnikiem Warszawa
Klub sportowy Hutnik Warszawa podpisał umowę sponsoringową z Galerią Młociny. Współpraca potrwa przez rundę wiosenną sezonu 2020/2021 z możliwością jej dalszego przedłużenia. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. aktywizację środowiska kibicowskiego poprzez szereg eventów oraz akcji promocyjnych.
Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764