logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już 30 000 drzew posadzonych z Tikkurila

  PR 15.04.2019, przeczytano 580 razy

Zakończyła się szósta edycja akcji “Bądź odpowiedzialny w naturze - posadź drzewo z Tikkurila!”. Tym razem do udziału w projekcie firma Tikkurila Polska SA zaprosiła dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-30-000-drzew-posadzonych-z-tikkurila,382111,artykul.html

Projekt “Bądź odpowiedzialny w naturze - posadź drzewo z Tikkurila!” jest jednym z działań firmy na rzecz środowiska naturalnego. Program realizowany jest przez firmę Tikkurila, we współpracy z Nadleśnictwem Dębica, od 2014 roku.

W projekcie Tikkurila – w zależności od edycji – biorą udział przedstawiciele społeczności lokalnej, członkowie różnych organizacji i stowarzyszeń, jak również pracownicy Tikkurila wraz z rodzinami oraz dzieci i młodzieź ze szkół z Dębicy i okolicznych miejscowości.

- Tikkurila działa z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. W swojej codziennej działalności systematycznie udoskonalamy nasze produkty oraz procesy, aby minimalizować ich wpływ na środowisko, a także angażujemy się w różne projekty, których celem jest budowanie świadomości ekologicznej oraz szeroko rozumiana troska o środowisko – mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.

W szóstej edycji programu odnawiania lasów, która odbyła się na terenie leśnictwa Pustków, wzięła udział 110-osobowa grupa uczniów klas 4-5 ze Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy wraz z opiekunami. Pod czujnym okiem Leśniczego Waldemara Zaremby oraz Podleśniczego Leszka Rusina młodzież posadziła 5 tysięcy młodych sosen. Na pozór ciężka praca okazała się jednocześnie dobrą zabawą połączoną z edukacją. Panowie leśnicy nie tylko instruowali, jak poprawnie sadzić drzewa, ale też bardzo chętnie odpowiadali na liczne pytania, dzieląc się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

- Serdecznie dziękujemy firmie Tikkurila za zaproszenie nas do projektu. To wspaniała, praktyczna lekcja nie tylko dla dzieci, ale i dla nas dorosłych, jak należy dbać o otaczającą nas przyrodę. Miło będzie wrócić za jakiś czas na miejsce, gdzie realizowany był projekt i popatrzeć na efekty swojej pracy – mówi Piotr Mazur, Wice Dyrektor SP nr 10 w Dębicy.

- Kolejny już raz Nadleśnictwo Dębica wspólnie z firmą Tikkurila przystąpiły do akcji sadzenia drzew na terenach leśnych. Dziś posadziliśmy 5 tysięcy młodych sosen przy licznym udziale młodzieży. Jest to doskonały przykład łączenia aktywności fizycznej z troską o ochronę środowiska. Wysoka frekwencja dowodzi, że dbałość o dobro ogólnospołeczne, jakim jest las, staje się coraz bardziej modne i popularne wśród społeczeństwa – mówi Leszek Rusin, Podleśniczy Leśnictwa Pustków.

W ramach programu „Bądź odpowiedzialny w naturze – posadź drzewo z Tikkurila”, od początku jego trwania, posadzono łącznie 30 tysięcy drzew.

Źródło: Tikkurila Polska S.A.

Galeria: 30000 drzew posadzonych z Tikkurila


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MagOls

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764