logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już 30 000 drzew posadzonych z Tikkurila

  PR 15.04.2019, przeczytano 207 razy
strzałkistrzałka
Już 30 000 drzew posadzonych z Tikkurila ZOBACZ ILUSTRACJE

Zakończyła się szósta edycja akcji “Bądź odpowiedzialny w naturze - posadź drzewo z Tikkurila!”. Tym razem do udziału w projekcie firma Tikkurila Polska SA zaprosiła dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-30-000-drzew-posadzonych-z-tikkurila,382111,artykul.html

Projekt “Bądź odpowiedzialny w naturze - posadź drzewo z Tikkurila!” jest jednym z działań firmy na rzecz środowiska naturalnego. Program realizowany jest przez firmę Tikkurila, we współpracy z Nadleśnictwem Dębica, od 2014 roku.

W projekcie Tikkurila – w zależności od edycji – biorą udział przedstawiciele społeczności lokalnej, członkowie różnych organizacji i stowarzyszeń, jak również pracownicy Tikkurila wraz z rodzinami oraz dzieci i młodzieź ze szkół z Dębicy i okolicznych miejscowości.

- Tikkurila działa z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. W swojej codziennej działalności systematycznie udoskonalamy nasze produkty oraz procesy, aby minimalizować ich wpływ na środowisko, a także angażujemy się w różne projekty, których celem jest budowanie świadomości ekologicznej oraz szeroko rozumiana troska o środowisko – mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager.

W szóstej edycji programu odnawiania lasów, która odbyła się na terenie leśnictwa Pustków, wzięła udział 110-osobowa grupa uczniów klas 4-5 ze Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy wraz z opiekunami. Pod czujnym okiem Leśniczego Waldemara Zaremby oraz Podleśniczego Leszka Rusina młodzież posadziła 5 tysięcy młodych sosen. Na pozór ciężka praca okazała się jednocześnie dobrą zabawą połączoną z edukacją. Panowie leśnicy nie tylko instruowali, jak poprawnie sadzić drzewa, ale też bardzo chętnie odpowiadali na liczne pytania, dzieląc się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.

- Serdecznie dziękujemy firmie Tikkurila za zaproszenie nas do projektu. To wspaniała, praktyczna lekcja nie tylko dla dzieci, ale i dla nas dorosłych, jak należy dbać o otaczającą nas przyrodę. Miło będzie wrócić za jakiś czas na miejsce, gdzie realizowany był projekt i popatrzeć na efekty swojej pracy – mówi Piotr Mazur, Wice Dyrektor SP nr 10 w Dębicy.

- Kolejny już raz Nadleśnictwo Dębica wspólnie z firmą Tikkurila przystąpiły do akcji sadzenia drzew na terenach leśnych. Dziś posadziliśmy 5 tysięcy młodych sosen przy licznym udziale młodzieży. Jest to doskonały przykład łączenia aktywności fizycznej z troską o ochronę środowiska. Wysoka frekwencja dowodzi, że dbałość o dobro ogólnospołeczne, jakim jest las, staje się coraz bardziej modne i popularne wśród społeczeństwa – mówi Leszek Rusin, Podleśniczy Leśnictwa Pustków.

W ramach programu „Bądź odpowiedzialny w naturze – posadź drzewo z Tikkurila”, od początku jego trwania, posadzono łącznie 30 tysięcy drzew.

Źródło: Tikkurila Polska S.A.

Galeria: 30000 drzew posadzonych z Tikkurila


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MagOls

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764