logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już 7 ukraińskich kanałów w Netia TV

  PR 21.11.2022, przeczytano 257 razy
ilustracja

Netia udostępniła abonentom swoich usług telewizyjnych 5 dodatkowych kanałów w języku ukraińskim. Przez kilka najbliższych miesięcy będą one dostępne w tzw. oknie otwartym, bez dodatkowych opłat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-7-ukrainskich-kanalow-w-netia-tv,398062,artykul.html

Oferta ukraińskojęzycznych kanałów telewizyjnych w usłudze Netia TV powiększyła się o aż 5 nowych pozycji. Do dostępnych już od kilku miesięcy kanałów Ukraine 1 (pozycja EPG 197) i Nickelodeon Ukraine Pluto TV (EPG 107) dołączyło 5 kolejnych: Star Cinema, Star Family, Film UA Drama, Dacha TV, X-Sport.

Star Cinema, to całodobowy kanał filmowy. W ofercie kanału znajdują się popularne i wysoko oceniane ukraińskie seriale i filmy.

Star Family, to kanał telewizyjny skierowany zarówno do najmłodszych, jak i dorosłych widzów. Każdy znajdzie tu dla siebie najlepsze i najciekawsze treści. Filmy edukacyjne i seriale rozrywkowe dla nastolatków, dramaty, filmy o miłości i seriale telewizyjne dla kobiet oraz prawdziwe ostre kino dla mężczyzn. Biblioteka kanału zawiera wyłącznie wysokiej jakości treści ukraińskie.

Film UA Drama, kanał skierowany jest do rodzin. Jego ramówka jest oparta na filmach melodramatycznych, thrillerach oraz serialach komediowych i kryminałach.

Dacha TV, to rozrywkowy i edukacyjny kanał telewizyjny o projektowaniu, wystroju wnętrz, ogrodnictwie, budownictwie, życiu na wsi. Dostarcza przydatnych porad, które czynią nasze życie bardziej komfortowym. Wysoką jakość i rozrywkę gwarantuje profesjonalny zespół ukraińskich autorów, prezenterów i reżyserów.

X-Sport transmituje ekscytujące sporty: boks, MMA (WWFC, GCFC, WALL to WALL), kickboxing, hokej (UHL), piłka nożna (PFL), mini-piłkę nożną, piłkę halowa, sporty motorowe, sporty ekstremalne, zawody Strongmen, e-sport, koszykówkę, piłkę ręczną, siatkówkę.

Nowe kanały ukraińskie są dostępne w EPG na pozycjach od 400 w górę.

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764