logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już jest! CalderaRIP V17: nowa era w reklamowym druku cyfrowym

  S 13.11.2023, przeczytano 504 razy
ilustracja

Najnowsza wersja RIP Caldera V17, jednego ze światowych liderów w dziedzinie oprogramowania do druku cyfrowego, przynosi ze sobą szereg innowacyjnych zmian, które znacznie podnoszą jakość i efektywność produkcji, w drukarniach i agencjach reklamowych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-jest%21-calderarip-v17%3A-nowa-era-w-reklamowym-druku-cyfrowym,402036,artykul.html

Najważniejsze zmiany w oprogramowaniu Caldera V17

Caldera RIP V17 oferuje pełną dotychczasową funkcjonalność dla produkcji cyfrowych, umożliwiając korzystanie z zaawansowanych opcji m.in. zarządzania barwą, modułu ContourNesting umożliwiającego inteligentne rozmieszczenie obrazów, funkcji CutServer obsługującej rolowe plotery tnące, kalkulatora kosztów CostProof, i wielu innych profesjonalnych rozwiązań. Jedyny RIP oferujący w standardzie zaawansowany silnik renderingu PDF - Adobe PDF Print Engine 6.

Elastyczna oferta subskrypcji

Każdy użytkownik ma możliwość dopasować korzystanie z VisualRIP do indywidualnych potrzeb - teraz Caldera w ofercie subskrypcji. To ekonomiczne rozwiązanie umożliwia korzystanie z oprogramowania już od 370 Euro/rok*.

Pełne wsparcie od Caldera

Subskrybenci otrzymują pełne wsparcie od Caldera, włączając w to Help Desk, bezpośredni kontakt z technikami, dostęp do tutoriali i webinarów podnoszących kompetencje operatorów. Gwarantowana jest także bezpłatna aktualizacja i posiadanie najnowszej wersji VisualRIP.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy wyborze odpowiedniej subskrypcji oprogramowania RIP – skontaktuj się z nami. Więcej informacji - https://www.api.pl/juz-jest-caldera-v17-nowa-oferta-subskrypcji/

Źródło: API.PL

www.api.pl

Dodatkowe informacje:

* Oferta promocyjna subskrypcji jest ważna do 31.12.2023. Linki do promocyjnych subskrypcji https://www.api.pl/postprodukcja/oprogramowanie-rip/


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764