logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już jest! CalderaRIP V17: nowa era w reklamowym druku cyfrowym

  sponsorowane 13.11.2023, przeczytano 909 razy
ilustracja

Najnowsza wersja RIP Caldera V17, jednego ze światowych liderów w dziedzinie oprogramowania do druku cyfrowego, przynosi ze sobą szereg innowacyjnych zmian, które znacznie podnoszą jakość i efektywność produkcji, w drukarniach i agencjach reklamowych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-jest%21-calderarip-v17%3A-nowa-era-w-reklamowym-druku-cyfrowym,402036,artykul.html

Najważniejsze zmiany w oprogramowaniu Caldera V17

Caldera RIP V17 oferuje pełną dotychczasową funkcjonalność dla produkcji cyfrowych, umożliwiając korzystanie z zaawansowanych opcji m.in. zarządzania barwą, modułu ContourNesting umożliwiającego inteligentne rozmieszczenie obrazów, funkcji CutServer obsługującej rolowe plotery tnące, kalkulatora kosztów CostProof, i wielu innych profesjonalnych rozwiązań. Jedyny RIP oferujący w standardzie zaawansowany silnik renderingu PDF - Adobe PDF Print Engine 6.

Elastyczna oferta subskrypcji

Każdy użytkownik ma możliwość dopasować korzystanie z VisualRIP do indywidualnych potrzeb - teraz Caldera w ofercie subskrypcji. To ekonomiczne rozwiązanie umożliwia korzystanie z oprogramowania już od 370 Euro/rok*.

Pełne wsparcie od Caldera

Subskrybenci otrzymują pełne wsparcie od Caldera, włączając w to Help Desk, bezpośredni kontakt z technikami, dostęp do tutoriali i webinarów podnoszących kompetencje operatorów. Gwarantowana jest także bezpłatna aktualizacja i posiadanie najnowszej wersji VisualRIP.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia przy wyborze odpowiedniej subskrypcji oprogramowania RIP – skontaktuj się z nami. Więcej informacji - https://www.api.pl/juz-jest-caldera-v17-nowa-oferta-subskrypcji/

Źródło: API.PL

www.api.pl

Dodatkowe informacje:

* Oferta promocyjna subskrypcji jest ważna do 31.12.2023. Linki do promocyjnych subskrypcji https://www.api.pl/postprodukcja/oprogramowanie-rip/


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL od ponad dwóch dekad dostarcza Wam kompleksowe rozwiązania do druku zarówno na tekstyliach i gadżetach, jak i w wielkim formacie. Chcesz rozpocząć działalność w druku – w znakowaniu tekstyliów i gadżetów lub drukować oznakowania i inne materiały reklamowe? A może planujesz rozszerzyć swoją produkcję o nowe technologie, tak aby móc realizować bez podwykonawców zlecenia swoich klientów? Może szukasz usprawnień w Twoim parku maszynowym i zastanawiasz się, jak podnieść efektywność realizacji zleceń i poprawić jakość Twoich wydruków?

Skontaktuj się z nami – nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci podjąć decyzję, które urządzenia najlepiej będą pasowały do Twojej działalności. Wspieramy ekspertów drukujących w wielkim formacie i na tekstyliach, dostarczając wysokiej jakości media i materiały eksploatacyjne do druku.

Pomagamy początkującym przedsiębiorcom się rozwijać, dostarczając sprawdzone, kompleksowe rozwiązania oraz szkoląc z technologii i obsługi urządzeń. Coś o serwisie i gwarancjach

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Chętnie Ci pomożemy. Chcesz zobaczyć dane rozwiązanie na żywo? Umów się na indywidualną prezentację w naszym showroomie.

Więcej informacji o użytkowniku

sponsorowane - Tekst sponsorowany opublikowany odpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764