logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku

  PR 07.02.2023, przeczytano 902 razy
ilustracja

Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-jutro-startuje-promo-show-%E2%80%93-miedzynarodowe-targi-reklamy-i-druku,398904,artykul.html

Czołowi dostawcy artykułów promocyjnych oraz dostawcy mediów i maszyn zaprezentują swoją ofertę już jutro, podczas dwudniowych targów PROMO SHOW w EXPO XXI Warszawa. Na targach pojawi się 210 wystawców, którzy przybliżą zwiedzającym blisko 600 marek. Swoją obecność potwierdzili goście z ponad 20 krajów. Dla zwiedzających przygotowany jest także szereg pokazów i warsztatów oraz konkurs na najlepsze gadżety reklamowe SUPER GIFT, podczas którego zwiedzający wybiorą najlepsze gadżety reklamowe prezentowane na targach (Hala 3, stoisko D8).

Targi skierowane są wyłącznie dla profesjonalistów. Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, otwiera się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.

Zwiedzający to starannie wyselekcjonowana grupa branżowa, każda rejestracja jest weryfikowana przez organizatora, zapewnia to wysoki poziom całego wydarzenia, i pozwala unikać przypadkowych gości, niezwiązanych z branżą. Przedstawiciele branży nadal mogą rejestrować się na PROMO SHOW bezpłatnie TUTAJ.

TERMIN I MIEJSCE

  • 8-9 lutego 2023 r.
  • EXPO XXI Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa

GODZINY OTWARCIA

  • środa 10:00 – 17:00
  • czwartek: 10:00 – 17:00

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764