logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Océ Varioprint 6000: Ponad 1500 instalacji w Europie

  PR 06.12.2018, przeczytano 899 razy
ilustracjastrzałka
Océ VarioPrint 6000 TITAN

Już ponad 1500 monochromatycznych systemów druku cyfrowego Océ VarioPrint 6000 zainstalowano u klientów w Europie, a od premiery serii arkuszowych urządzeń Océ VarioPrint 6000 TITAN w sierpniu 2017 r. zrealizowano już ponad 175 zamówień.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oc%C3%A9-varioprint-6000%3A-ponad-1500-instalacji-w-europie------,380431,artykul.html

Seria TITAN opiera się na uznanej platformie VarioPrint, która od ponad dekady wyznacza kierunek w zakresie czarno-białego druku produkcyjnego. W czerwcu 2018 r. seria Océ VarioPrint 6000 TITAN otrzymała główną nagrodę niezależnego Europejskiego Stowarzyszenia Prasy Cyfrowej (EDP) dla najlepszego monochromatycznego urządzenia na papier cięty.

Ponadprzeciętna wydajność

Nowa seria urządzeń doskonale nadaje się do zastosowań komercyjnych, dzięki czemu sprawdza się w środowiskach druku materiałów komercyjnych i reklamowych, a także książek czy dokumentów transakcyjnych produkowanych w wysokich nakładach. Szybkość maszyn z serii Océ VarioPrint 6000 TITAN jest imponująca – prędkość druku do 328 obrazów A4 na minutę dla druku dwustronnego i nawet 30 000 obrazów tygodniowo w nieprzerwanym cyklu pracy to wynik, który stawia te urządzenia wśród najbardziej wydajnych systemów wysokonakładowego druku cyfrowego dostępnych na rynku.

Elanders Hungary, firma oferująca zintegrowane rozwiązania druku i opakowań, była pierwszym podmiotem w Europie, który we wrześniu 2017 r. zakupił aż dwa urządzenia VarioPrint 6330 TITAN na potrzeby druku instrukcji obsługi i dokumentów technicznych. Obsługując nakłady nawet do 10 milionów stron A4 miesięcznie, oba systemy druku odpowiadały za produkcję nawet 3,5 miliona stron w ciągu pierwszych dwóch tygodni od instalacji.

Maxi Renz, Assistant Site Manager, komentuje: - Naszym klientom od zawsze oferujemy wyjątkową wydajność i jakość drukowanych materiałów, i tego samego oczekujemy od naszych partnerów i dostawców. Z serii VarioPrint 6000 korzystamy od 2008 r. Ze względu na dotychczasową, wysoką wydajność, ale także wsparcie techniczne i obsługę serwisową Canon, byliśmy spokojni o osiągi i komfort pracy na urządzeniach nowej generacji VarioPrint 6000 TITAN. Od momentu instalacji maszyna sprawuje się świetnie i doskonale wpisuje się w nasze potrzeby biznesowe.

Nowe możliwości

Wykorzystywana w urządzeniach innowacyjna technologia Gemini Instant Duplex zapewnia najwyższą precyzję druku, a optymalizacja Océ VarioPrint 6000 TITAN pod kątem druku na szerokiej gamie mediów daje jeszcze więcej możliwości w zakresie produkcji komercyjnych.

Obecna na rynku od ponad 65 lat niemiecka firma Bairle Druck & Medien GmbH to wieloletni klient Canon. Firma specjalizuje się w druku instrukcji obsługi do urządzeń domowych, przez co na bieżąco produkuje ogromne nakłady czarno-białych materiałów. Tobias Bairle, dyrektor zarządzający i właściciel, wyjaśnia: „Wybraliśmy rozwiązanie Océ VarioPrint 6000 TITAN od Canon ze względu na wyjątkową wydajność druku. Do tej pory naszymi głównymi problemami były przestoje produkcyjne i precyzja druku drobnego tekstu, podczas gdy zarówno płynność procesu, jak i dokładność aplikacji stanowią dla naszych klientów największą wartość. Mieliśmy zbyt wiele problemów z uzyskaniem optymalnej jakości na wydrukach, głównie dla klientów z sektora wydawniczego. Dlatego wobec rosnącego popytu i prężnie rozwijającego się rynku wydawniczego, inwestycja w niezawodne drukarki o najwyższej jakości była dla nas kluczowym elementem wyboru. Ale decyzja o dalszej współpracy z firmą Canon wynikała nie tylko z przewagi technologicznej rozwiązań VarioPRINT, ale także z bardzo dobrej, wieloletniej współpracy. Jesteśmy przekonani, że posiadanie pewnego partnera technologicznego z obszaru druku czarno-białych materiałów to ważny kapitał i duży potencjał na dalszy rozwój naszej firmy”.

Wysoka wydajność na cienkich podłożach

Moduł TITAN Light Weight Media (LWM) z technologią LWM Air Guide pozwala drukować na lekkich podłożach o gramaturze nawet 45 g/m2, umożliwiając rozszerzenie oferty o nowe produkty i usługi.

Austriacka firma Rattpack Print and Packaging, zajmująca się produkcją insertów, opakowań i instrukcji obsługi dla branży farmaceutycznej, jesienią 2017 r. zakupiła dwie maszyny serii Océ VarioPrint 6000 TITAN: VarioPrint 6330 TITAN z modułem Light Weight Media do druku insertów oraz VarioPrint 6180 TITAN do produkcji instrukcji obsługi.

Martin Schmutterer, kierownik ds. rozwoju biznesu, wyjaśnia: - Drukowanie na cienkim papierze jest szczególnie wymagające, ponieważ medium jest bardzo podatne na uszkodzenia mechaniczne. Cienki papier przemieszcza się dużo bardziej podczas druku, przez co precyzyjne zadrukowanie, skład arkusza i umieszczenie go w opakowaniu stanowi niemałe wyzwanie dla urządzenia. Dzięki rozwiązaniom cyfrowym jesteśmy w stanie produkować ulotki farmaceutyczne w sposób ekonomiczny i wydajny zarazem, a do tego nie marnujemy zapasów. Dzięki VarioPrint 6000 TITAN drukujemy dokładnie tyle, ile zamawiają nasi klienci, a przy tym robimy to w krótszym czasie.

Nowe urządzenia serii Océ VarioPrint 6000 TITAN praktycznie nie emitują ozonu lub zużytego tonera, a ich zużycie energii jest o 30% mniejsze niż konkurencyjnych systemów w tej klasie urządzeń. Dzięki temu pozwalają klientom minimalizować koszty eksploatacji przy jednoczesnym wspieraniu środowiska naturalnego.

Peter Wolff, dyrektor Customer Groups Commercial Printer & CRDs w Canon Europe, komentuje: - Podczas gdy wielu dostawców usług druku koncentruje się na inwestowaniu w rozwiązania do druku kolorowego, produkcja czarno-białych materiałów stwarza równie szerokie możliwości osiągnięcia sukcesu biznesowego. Liczba zainstalowanych urządzeń monochromatycznych oraz opinie naszych klientów pokazują, że drukarki serii Océ VarioPrint 6000 TITAN przynoszą wymierne korzyści produkcyjne, rozszerzając zakres aplikacji i zwiększając wydajność. A to bezpośrednio przekłada się na wzrost biznesowy.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764