logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już trzydzieści agencji w SAPR

  PR 01.04.2021, przeczytano 1618 razy

PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania to trzy kolejne agencje, które zostały członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Tym samym w Stowarzyszeniu jest już trzydzieści firm PR z 9 różnych miast Polski tworząc coraz silniejszy głos różnorodnej branży usług PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-trzydziesci-agencji-w-sapr,390874,artykul.html

- Cieszymy się, że do Stowarzyszenia zgłaszają się kolejne i kolejne agencje, bo oznacza to, że SAPR było potrzebne wypełniając ważną lukę organizacyjną na polskim rynku usług PR. Uznało tak już 30 agencji, które przystąpiły do naszej organizacji w zaledwie pół roku od jej powstania  – powiedział Paweł Trochimiuk, Wiceprezes Zarządu SAPR i dodał: - Wierzymy, że tak intensywny akces do SAPR to także efekt ogłoszonego przez nas programu Stowarzyszenia nastawionego na to, by agencje miały rzeczywistą wartość dodaną z członkostwa, taką jak np. ekskluzywne dane z badań przeprowadzonych przez Think Tank SAPR, które dotychczasowi członkowie już zaczęli otrzymywać. Zaraz po Świętach rusza Szkoła SAPR i wszystkie agencje członkowskie uzyskają dostęp do specjalnych szkoleń kompetencyjnych z zakresu metodologii PR przeznaczonych tylko dla pracowników zrzeszonych firm. Kończymy tworzenie agencyjnego poradnika, swoistej >>instrukcji obsługi agencji PR<<. Trwają prace nad  szerokim katalogiem standardów PR, nowym Kongresem, nowymi nagrodami branżowymi i toczy się wiele innych prac. Jest duży obszar działań i korzyści dla tych agencji, które chcą się angażować na rzecz branży i dzielić swymi doświadczeniami w ramach SAPR.

 

Nowoprzyjęta do SAPR firma PR Inspiration to działająca od 15 lat agencja PR z Krakowa. Świadczy usługi z zakresu budowania strategii komunikacji, media relations, CSR, komunikacji kryzysowej, a także relacji inwestorskich oraz działań w mediach społecznościowych. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze firm z branż IT, w kreowaniu wizerunku największych centrów handlowych w Polsce oraz w branży deweloperskiej. Kampanie PR Inspiration zdobywały prestiżowe nagrody i wyróżnienia, m.in. Złote Spinacze, PRCH Retail Awards czy Employer Branding Excellence Awards.

- Dołączając do SAPR chcemy wspólnie troszczyć się o rozwój i wizerunek branży. PR cały czas ewoluuje, musimy mierzyć się z bardzo szybkimi zmianami, reagować na wyzwania i mocnym głosem zaznaczać właściwy kierunek rozwoju. Liczymy, że SAPR będzie doskonałą platformą do wymiany wiedzy, analizy i proponowania różnorodnych działań rozwijających nasz sektor. Branża public relations zobowiązuje do zajmowania stanowiska w wielu kwestiach, także tych związanych z etyką w biznesie – powiedziała Karina Grygierek, Prezes Zarządu PR Inspiration

„PR it is not Rocket Science!”  - to hasło zespołu Rocket Science Communications, agencji z Warszawy, która łączy potrzeby biznesowe klientów z fascynującym światem nowoczesnej komunikacji. Agencja specjalizuje się m.in. w budowie reputacji firm w branży technologicznej, IT, startupowej, marketingowej i NGO’s. Obsługuje projekty m.in. w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR.

- Z ogromną radością i przyjemnością przyjęliśmy informację o akceptacji naszego zgłoszenia i przyjęciu Rocket Science do SAPR. Jesteśmy przekonani, że członkostwo w Stowarzyszeniu pozwoli naszym pracownikom pozyskać unikalną wiedzę na temat najlepszych praktyk na rynku PR. Jednocześnie jako przedsiębiorcza i pracująca matka chętnie podzielę się z innymi członkami SAPR naszym doświadczeniem w zakresie komunikacji tematów rozwoju zawodowego kobiet oraz nowych technologii. Z firmami zajmującymi się tego typu tematyką jesteśmy związani od lat i chętnie opowiemy o naszym know-how w celu rozwoju równego i różnorodnego świata biznesu - powiedziała Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications.

Poznańskie Studio Brandingowe KARAT-e powstało w 2010 roku. Firma zajmuje się zarówno tworzeniem marek, jak i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw oraz instytucji. KARAT-e specjalizuje się w namingu, opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych, działaniach media relations a także doradztwie z zakresu PR. Większość klientów KARAT-e należy do sektora MŚP.

- Dołączenie do SAPR to ogromne wyróżnienie, a jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Obecność w organizacji skupiającej prężnie działające agencje PR pozwoli na wymianę doświadczeń, wiedzy oraz inspiracji. Jestem przekonany, że podejmowane wspólnie inicjatywy przyniosą wymierne korzyści dla całej branży public relations, jak i klientów korzystających z naszych usług – powiedział Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny KARAT-e.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764