logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już trzydzieści agencji w SAPR

  PR 01.04.2021, przeczytano 1616 razy

PR Inspiration z Krakowa, Rocket Science Communications z Warszawy i KARAT-e z Poznania to trzy kolejne agencje, które zostały członkami Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). Tym samym w Stowarzyszeniu jest już trzydzieści firm PR z 9 różnych miast Polski tworząc coraz silniejszy głos różnorodnej branży usług PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-trzydziesci-agencji-w-sapr,390874,artykul.html

- Cieszymy się, że do Stowarzyszenia zgłaszają się kolejne i kolejne agencje, bo oznacza to, że SAPR było potrzebne wypełniając ważną lukę organizacyjną na polskim rynku usług PR. Uznało tak już 30 agencji, które przystąpiły do naszej organizacji w zaledwie pół roku od jej powstania  – powiedział Paweł Trochimiuk, Wiceprezes Zarządu SAPR i dodał: - Wierzymy, że tak intensywny akces do SAPR to także efekt ogłoszonego przez nas programu Stowarzyszenia nastawionego na to, by agencje miały rzeczywistą wartość dodaną z członkostwa, taką jak np. ekskluzywne dane z badań przeprowadzonych przez Think Tank SAPR, które dotychczasowi członkowie już zaczęli otrzymywać. Zaraz po Świętach rusza Szkoła SAPR i wszystkie agencje członkowskie uzyskają dostęp do specjalnych szkoleń kompetencyjnych z zakresu metodologii PR przeznaczonych tylko dla pracowników zrzeszonych firm. Kończymy tworzenie agencyjnego poradnika, swoistej >>instrukcji obsługi agencji PR<<. Trwają prace nad  szerokim katalogiem standardów PR, nowym Kongresem, nowymi nagrodami branżowymi i toczy się wiele innych prac. Jest duży obszar działań i korzyści dla tych agencji, które chcą się angażować na rzecz branży i dzielić swymi doświadczeniami w ramach SAPR.

 

Nowoprzyjęta do SAPR firma PR Inspiration to działająca od 15 lat agencja PR z Krakowa. Świadczy usługi z zakresu budowania strategii komunikacji, media relations, CSR, komunikacji kryzysowej, a także relacji inwestorskich oraz działań w mediach społecznościowych. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze firm z branż IT, w kreowaniu wizerunku największych centrów handlowych w Polsce oraz w branży deweloperskiej. Kampanie PR Inspiration zdobywały prestiżowe nagrody i wyróżnienia, m.in. Złote Spinacze, PRCH Retail Awards czy Employer Branding Excellence Awards.

- Dołączając do SAPR chcemy wspólnie troszczyć się o rozwój i wizerunek branży. PR cały czas ewoluuje, musimy mierzyć się z bardzo szybkimi zmianami, reagować na wyzwania i mocnym głosem zaznaczać właściwy kierunek rozwoju. Liczymy, że SAPR będzie doskonałą platformą do wymiany wiedzy, analizy i proponowania różnorodnych działań rozwijających nasz sektor. Branża public relations zobowiązuje do zajmowania stanowiska w wielu kwestiach, także tych związanych z etyką w biznesie – powiedziała Karina Grygierek, Prezes Zarządu PR Inspiration

„PR it is not Rocket Science!”  - to hasło zespołu Rocket Science Communications, agencji z Warszawy, która łączy potrzeby biznesowe klientów z fascynującym światem nowoczesnej komunikacji. Agencja specjalizuje się m.in. w budowie reputacji firm w branży technologicznej, IT, startupowej, marketingowej i NGO’s. Obsługuje projekty m.in. w zakresie media relations, content marketingu, komunikacji korporacyjnej i Brand PR.

- Z ogromną radością i przyjemnością przyjęliśmy informację o akceptacji naszego zgłoszenia i przyjęciu Rocket Science do SAPR. Jesteśmy przekonani, że członkostwo w Stowarzyszeniu pozwoli naszym pracownikom pozyskać unikalną wiedzę na temat najlepszych praktyk na rynku PR. Jednocześnie jako przedsiębiorcza i pracująca matka chętnie podzielę się z innymi członkami SAPR naszym doświadczeniem w zakresie komunikacji tematów rozwoju zawodowego kobiet oraz nowych technologii. Z firmami zajmującymi się tego typu tematyką jesteśmy związani od lat i chętnie opowiemy o naszym know-how w celu rozwoju równego i różnorodnego świata biznesu - powiedziała Karolina Krzeska, CEO Rocket Science Communications.

Poznańskie Studio Brandingowe KARAT-e powstało w 2010 roku. Firma zajmuje się zarówno tworzeniem marek, jak i kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw oraz instytucji. KARAT-e specjalizuje się w namingu, opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych, działaniach media relations a także doradztwie z zakresu PR. Większość klientów KARAT-e należy do sektora MŚP.

- Dołączenie do SAPR to ogromne wyróżnienie, a jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Obecność w organizacji skupiającej prężnie działające agencje PR pozwoli na wymianę doświadczeń, wiedzy oraz inspiracji. Jestem przekonany, że podejmowane wspólnie inicjatywy przyniosą wymierne korzyści dla całej branży public relations, jak i klientów korzystających z naszych usług – powiedział Krzysztof Koczorowski, właściciel i dyrektor kreatywny KARAT-e.

Źródło: Stowarzyszenie Agencji Public Relations

www.sapr.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764