logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już wkrótce targi Euro-Reklama Outdoor Expo

   22.11.2006, przeczytano 1127 razy
ilustracjastrzałka
Fragment ekspozycji Euro-Reklama 2006 MTP

Euro-Reklama OUTDOOR EXPO (Poznań, 27-30 marca 2007) ma być miejscem prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home - nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej, reklamy i komunikacji wizualnej. Organizatorzy zaprosili także firmy zajmujące się drukiem wielkoformatowym i poligrafią reklamową, materiałami i urządzeniami do produkcji reklam, a take branżę POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-wkrotce-targi-euro-reklama-outdoor-expo,4782,artykul.html

Podczas targów zostanie rozstrzygnięty konkurs SUPERSTAR Poland organizowany przez pismo Display International dla branży POS.

Organizatorzy zapowiadją, że Targom będzie towarzyszył program wydarzeń sprzyjający wymianie wiedzy między specjalistami rynku, jak i prezentacji najnowszych rozwiązań. Podczas najbliższej edycji targów odbędzie się pokaz oklejania samochodów, który na tegorocznej EuroReklamie zgromadził prawdziwe tłumy.

Euro-Reklama OUTDOOR EXPO ma być odpowiedzią na potrzebę stworzenia specjalistycznego wydarzenia dla dynamicznie rozwijającego się rynku reklamy out-oh-home, które stanie się znaczącym miejscem prezentacji najnowszych aplikacji outdoorowych i indoorowych oraz forum wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami. O szczegółach organizatorzy będą informowali na stronie internetowej www.reklama.mtp.pl.

Równolegle z Euro-Reklamą OUTDOOR EXPO (27-30 marca 2007) odbywać się będą targi POLIGRAFIA, co ma zapewnić tym wydarzeniom efekt synergii.

Termin targów: 27-30 marca 2007
Organizatorzy: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Źródło: MPT

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764