logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już wkrótce targi Euro-Reklama Outdoor Expo

   22.11.2006, przeczytano 1063 razy
ilustracjastrzałka
Fragment ekspozycji Euro-Reklama 2006 MTP

Euro-Reklama OUTDOOR EXPO (Poznań, 27-30 marca 2007) ma być miejscem prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home - nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej, reklamy i komunikacji wizualnej. Organizatorzy zaprosili także firmy zajmujące się drukiem wielkoformatowym i poligrafią reklamową, materiałami i urządzeniami do produkcji reklam, a take branżę POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-wkrotce-targi-euro-reklama-outdoor-expo,4782,artykul.html

Podczas targów zostanie rozstrzygnięty konkurs SUPERSTAR Poland organizowany przez pismo Display International dla branży POS.

Organizatorzy zapowiadją, że Targom będzie towarzyszył program wydarzeń sprzyjający wymianie wiedzy między specjalistami rynku, jak i prezentacji najnowszych rozwiązań. Podczas najbliższej edycji targów odbędzie się pokaz oklejania samochodów, który na tegorocznej EuroReklamie zgromadził prawdziwe tłumy.

Euro-Reklama OUTDOOR EXPO ma być odpowiedzią na potrzebę stworzenia specjalistycznego wydarzenia dla dynamicznie rozwijającego się rynku reklamy out-oh-home, które stanie się znaczącym miejscem prezentacji najnowszych aplikacji outdoorowych i indoorowych oraz forum wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami. O szczegółach organizatorzy będą informowali na stronie internetowej www.reklama.mtp.pl.

Równolegle z Euro-Reklamą OUTDOOR EXPO (27-30 marca 2007) odbywać się będą targi POLIGRAFIA, co ma zapewnić tym wydarzeniom efekt synergii.

Termin targów: 27-30 marca 2007
Organizatorzy: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Źródło: MPT

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław
Firma Tarczyński S.A. – jeden  z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka  nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek...
Orlen wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem
PKN ORLEN konsekwentnie rozwija nowoczesną sieć stacji paliw, również z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań. Tym razem Koncern sięgnął po innowacyjną technologię wykorzystującą zasilanie fotowoltaiczne. W sklepie, na jednej ze stacji ORLEN w Warszawie pojawią się specjalne etykiety zasilane światłem. To pierwszy etap rozwoju technologii, która umożliwi...
MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem...
Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764