logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już wkrótce targi Euro-Reklama Outdoor Expo

   22.11.2006, przeczytano 1045 razy
ilustracjastrzałka
Fragment ekspozycji Euro-Reklama 2006 MTP

Euro-Reklama OUTDOOR EXPO (Poznań, 27-30 marca 2007) ma być miejscem prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home - nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej, reklamy i komunikacji wizualnej. Organizatorzy zaprosili także firmy zajmujące się drukiem wielkoformatowym i poligrafią reklamową, materiałami i urządzeniami do produkcji reklam, a take branżę POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-wkrotce-targi-euro-reklama-outdoor-expo,4782,artykul.html

Podczas targów zostanie rozstrzygnięty konkurs SUPERSTAR Poland organizowany przez pismo Display International dla branży POS.

Organizatorzy zapowiadją, że Targom będzie towarzyszył program wydarzeń sprzyjający wymianie wiedzy między specjalistami rynku, jak i prezentacji najnowszych rozwiązań. Podczas najbliższej edycji targów odbędzie się pokaz oklejania samochodów, który na tegorocznej EuroReklamie zgromadził prawdziwe tłumy.

Euro-Reklama OUTDOOR EXPO ma być odpowiedzią na potrzebę stworzenia specjalistycznego wydarzenia dla dynamicznie rozwijającego się rynku reklamy out-oh-home, które stanie się znaczącym miejscem prezentacji najnowszych aplikacji outdoorowych i indoorowych oraz forum wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami. O szczegółach organizatorzy będą informowali na stronie internetowej www.reklama.mtp.pl.

Równolegle z Euro-Reklamą OUTDOOR EXPO (27-30 marca 2007) odbywać się będą targi POLIGRAFIA, co ma zapewnić tym wydarzeniom efekt synergii.

Termin targów: 27-30 marca 2007
Organizatorzy: Międzynarodowe Targi Poznańskie

Źródło: MPT

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764