Euro-Reklama OUTDOOR EXPO (Poznań, 27-30 marca 2007) ma być miejscem prezentacji najnowszych rozwiązań out-of-home - nośników outdoorowych, reklamy tranzytowej, reklamy i komunikacji wizualnej. Organizatorzy zaprosili także firmy zajmujące się drukiem wielkoformatowym i poligrafią reklamową, materiałami i urządzeniami do produkcji reklam, a take branżę POS.
Podczas targów zostanie rozstrzygnięty konkurs SUPERSTAR Poland organizowany przez pismo Display International dla branży POS.
Organizatorzy zapowiadją, że Targom będzie towarzyszył program wydarzeń sprzyjający wymianie wiedzy między specjalistami rynku, jak i prezentacji najnowszych rozwiązań. Podczas najbliższej edycji targów odbędzie się pokaz oklejania samochodów, który na tegorocznej EuroReklamie zgromadził prawdziwe tłumy.
Euro-Reklama OUTDOOR EXPO ma być odpowiedzią na potrzebę stworzenia specjalistycznego wydarzenia dla dynamicznie rozwijającego się rynku reklamy out-oh-home, które stanie się znaczącym miejscem prezentacji najnowszych aplikacji outdoorowych i indoorowych oraz forum wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami. O szczegółach organizatorzy będą informowali na stronie internetowej www.reklama.mtp.pl.
Równolegle z Euro-Reklamą OUTDOOR EXPO (27-30 marca 2007) odbywać się będą targi POLIGRAFIA, co ma zapewnić tym wydarzeniom efekt synergii.
Termin targów: 27-30 marca 2007
Organizatorzy: Międzynarodowe Targi Poznańskie
Źródło: MPT