logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już wkrótce ukaże się 60 numer magazynu Gifts Journal

  PR 09.06.2017, przeczytano 336 razy

Co będzie można znaleźć w najnowszym wydaniu? Na jakie nowości oraz informacje natraficie Państwo w numerze?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-wkrotce-ukaze-sie-60-numer-magazynu-gifts-journal,32768,artykul.html

Najnowszy Gifts Journal to przede wszystkim podsumowanie 13. edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Trzynastka okazała się bardzo szczęśliwa i pomyślna dla RemaDays Warsaw – targi odwiedziło prawie 21 tys. gości z 50 krajów.

Poznacie Państwo zwycięzców konkursów targowych: Korony Reklamy, The Prize for Innovations, Gifts of the Year. Catalogue of the Year. Dowiecie się Państwo jak tegoroczną imprezę targową ocenili zwiedzający w specjalnej ankiecie rozesłanej po zakończeniu RemaDays Warsaw.

W 60. numerze „Gifts Journal” tradycyjne rubryki o ludziach z branży. Na łamach magazynu redakcja składa życzenia firmom, które w 2017 roku obchodzą swoje okrągłe jubileusze.

Przeczytacie Państwo także – o gadżetach, które sprawią, że wypoczynek na łonie natury będzie jeszcze bardziej przyjemny. Wydania o tej porze roku, kiedy pogoda dopisuje sprawi, że nawet sprawy służbowe a zwłaszcza lektura Gifts Journala będą prawdziwą przyjemnością.

Co na sklepowych półkach, odwiedziny Facebooka „Pół żartem pół serio” - tego dowiecie się Państwo w pozostałych rubrykach  Oczywiście w numerze czeka na Państwa o wiele, wiele więcej.

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej. W tym miesiącu w zestawieniu po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowałoby ponad 5,5 mln zł.
Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio
Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za luty 2019 r.
W lutym użytkownicy YouTube przede wszystkim starali się pokonać mały głód. Pierwsze i czwarte miejsce zestawienia zajęły bowiem reklamy Danio, z udziałem sympatycznego stworka symbolizującego niewielki apetyt. Na drugiej pozycji zobaczymy wideo ING Banku Śląskiego z ciekawym ujęciem powodu, dla którego należy oszczędzać. Na podium znalazł się także film...
Facebook stoi przed dochodzeniem kryminalnym w sprawie partnerstwa w zakresie przetwarzania danych.
Lidl na czele rankingu marek w telewizji
W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44%, udział w zestawieniu TOP10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764