logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Już za miesiąc startuje Cross Digital Marketing 2017

  PR 15.02.2017, przeczytano 807 razy
ilustracjastrzałka

Chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu? Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie wykorzystać jego narzędzia w kampaniach marketingowych oraz jak odnaleźć się w dobie postępującej technologii? Jeśli tak to nie może cię zabraknąć na  konferencji Cross Digital Marketing 2017 14 marca w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/juz-za-miesiac-startuje-cross-digital-marketing-2017,31470,artykul.html

Świat cyfrowy jest wielowymiarowy i naprawdę jest już wszędzie, a co więcej jest coraz bardziej realny. Odnalezienie się w nim wymaga nie tylko wiedzy,  ważne jest przede wszystkim holistyczne podejście do digital marketingu.

Cross Digital Marketing to wydarzenie które powstało z myślą o marketingowcach poszukujących inspiracji, motywacji, digitalowej energii i pomysłów. W ciągu jednego popołudnia, w warszawskim Digital Knowledge Village, odbędzie się cykl wystąpień ekspertów z różnych obszarów marketingu. Prelegenci opowiedzą o tym, jak wykorzystać kanały i narzędzia szeroko pojętego cross digital marketingu m. in. Video, Virtual Reality, Big Data, Mobile czy SEM. Nie zabraknie również ciekawych case study.

Organizatorem wydarzenia jest agencja interaktywna Mint Media. Wśród partnerów konferencji znaleźli się: Gemius Polska, Result Media, Videomill, MyLED, Data Exchanger oraz fundusz venture capital - KnowledgeHub.

  • Wstęp na konferencję jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie www.crossdigital.pl. Liczba miejsc ograniczona.

  • W trakcie wydarzenia zostaną omówione wyniki ankiety skierowanej do marketerów, którą można wypełnić TUTAJ


Cross Digital Marketing 2017
14 marca, wtorek, start o godz. 15.00
Digital Knowledge Village, Puławska 457, Warszawa

Źródło: Mint Media

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764