logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

JZO S.A. podjęła współpracę z Hanami Communications

  PR 14.05.2018, przeczytano 505 razy

JZO S.A., lider polskiego rynku producentów soczewek okularowych, podjął współpracę z agencją Hanami Communications. Zakres współpracy obejmuje doradztwo marketingowe, komunikację wewnętrzną i wsparcie w ramach działań CSR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jzo-s.a.-podjela-wspolprace-z-hanami-communications,36486,artykul.html

Hanami Communiactions będzie obsługiwać JZO w kanałach tradycyjnych oraz online, w tym w mediach społecznościowych. Współpraca z JZO to dla agencji kolejne ekscytujące wyzwanie.

- Ja i moi współpracownicy bardzo cieszymy się z okazanego nam zaufania. Wierzymy, że wykonamy dla Jeleniogórskich Zakładów Optycznych wartościową pracę. To firma, która działając od 1945 roku ma olbrzymie doświadczenie w produkcji szkieł optycznych, ma też duże ambicje rynkowe na przyszłość. Nasze świeże spojrzenie oraz doświadczenie, wiedza i kompetencje pracowników JZO to pozytywna, twórcza mieszanka – powiedział Jerzy Ciszewski, założyciel Hanami Communications.

Na rzecz JZO będzie pracował zespół agencyjny pod przewodnictwem Ciszewskiego. Współpraca podmiotów oparta jest na elastyczności i poszukiwaniu kreatywnych rozwiązań. Umowa została zawarta w kwietniu br. i obowiązuje na czas nieokreślony.

Źródło: Hanami Communications

www.hanamicommunications.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764