logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2: Kampania przeciw przemocy domowej wobec osób LGBT

  PR 23.05.2017, przeczytano 2023 razy
ilustracjastrzałka

17 maja, w związku z Międzynarodowym Dniem Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, ruszyła pierwsza w Polsce kampania społeczna poświęcona przemocy domowej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych (LGBT). Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2%3A-kampania-przeciw-przemocy-domowej-wobec-osob-lgbt,32572,artykul.html

Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji w rodzinach, które nie pogodziły się z coming-outem jednego z domowników oraz wskazanie - zarówno ofiarom przemocy, jak i jej sprawcom -  miejsca, w którym obie strony mogą uzyskać wsparcie.

Akcja „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz ” potrwa do 15 czerwca 2017 roku i obejmie komunikację outdoorową na terenie Warszawy, kampanię w mediach społecznościowych, stworzenie strony www.jeslitoslyszysz.pl  oraz przygotowanie materiałów BTL. Za wszystkie wymienione działania odpowiada agencja K2.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
Nikon Z6III i chmura Nikon Imaging Cloud
Nikon poszerza swoją ofertę aparatów bezlusterkowych klasy średniej z serii Z o pełnoklatkowy model Z6III. Mały, ale wytrzymały model Z6III, zbudowany na wzór modeli Z 8 i Z9, to poręczny i funkcjonalny aparat fotograficzny, który oferuje wyjątkowo szczegółowe zdjęcia i nagrywanie wideo w rozdzielczości 6K/60P (RAW). Dzisiaj marka również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764