logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2: Kampania przeciw przemocy domowej wobec osób LGBT

  PR 23.05.2017, przeczytano 2201 razy
ilustracjastrzałka

17 maja, w związku z Międzynarodowym Dniem Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, ruszyła pierwsza w Polsce kampania społeczna poświęcona przemocy domowej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych (LGBT). Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2%3A-kampania-przeciw-przemocy-domowej-wobec-osob-lgbt,32572,artykul.html

Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji w rodzinach, które nie pogodziły się z coming-outem jednego z domowników oraz wskazanie - zarówno ofiarom przemocy, jak i jej sprawcom -  miejsca, w którym obie strony mogą uzyskać wsparcie.

Akcja „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz ” potrwa do 15 czerwca 2017 roku i obejmie komunikację outdoorową na terenie Warszawy, kampanię w mediach społecznościowych, stworzenie strony www.jeslitoslyszysz.pl  oraz przygotowanie materiałów BTL. Za wszystkie wymienione działania odpowiada agencja K2.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764