logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 autorem fanpage dla Cappy

  PR 26.07.2012, przeczytano 974 razy
ilustracjastrzałka

K2 w ramach stałej współpracy z Coca-Cola Poland Services przygotowała dla marki Cappy graficzny fanpage „Owoce śmiechu“ (www.facebook.com/owocesmiechu), który prezentuje nowe podejście do przedstawiania treści. Autorzy zrezygnowali ze standardowych postów, ich miejsce zajęły komiksowe wpisy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-autorem-fanpage-dla-cappy,16220,artykul.html

Ideę fanpage obrazuje hasło: ”Z Cappy Twój poranek wygląda o wiele lepiej.”  Aby Użytkownicy skorzystali z dobrej porcji humoru od Cappy i zaczeli dzień z uśmiechem, zawartość jest widoczna codziennie od rana. Dobudowanie wizualnej fabuły wykorzystano oś czasu - motywem przewodnim jest magiczne, owocowe Drzewo Śmiechu, które przyrasta każdego dnia. Same grafiki mają wesoły i satyryczny charakter. Nikt nie znajdzie w tym miejscu powielanego kontentu ogólnodostępnego w sieci. Fanpage stanowi strategię obrazkową brandu opartą na unikalnych treściach, o dużym potencjale współdzielenia (sharowania). Stworzono świat „ożywionych” owoców, które stały się bohaterami żartów i parodii ilustrowanych przez uznanych polskich rysowników komiksów.

Cappy jest marką, która chce budzić w ludziach uśmiech każdego dnia. Dzięki mediom społecznościowym mamy możliwość kontaktowania się z ludźmi codziennie, w sposób jaki to im pasuje i na jaki mają realny wpływ - to co publikujemy, akcje które robimy to wszystko zależy od tego co podoba się naszym konsumentom. Jednym z przykładów jest fakt że większość ludzi z naszej grupy docelowej w mediach społecznościowych „wyraża się linkiem” – dzielą się gotowymi obrazami lub sentencjami, które najlepiej wyrażają ich emocje, daliśmy więc ludziom możliwość wyrażenia swojej osobowości poprzez dzielenie się gotowymi obrazami od Cappy. Zainspirowani tym co dzieje się na naszym profilu mamy wiele pomysłów na budowanie dalszej wspólnej komunikacji pomiędzy fanami i marką. – komentuje Krzysztof Pawluk, Juice Senior Brand Manager.

Wysokiej jakości autorskie treści, które zawiera fanpage bardzo szybko docenili Użytkownicy. Do połowy lipca od momentu startu (w ciągu 3 miesięcy trwania aktywności) „Owoce Śmiechu“ przekroczyły liczbę 101 000 fanów.

Autorem koncepcji i realizacji jest agencja K2, która pracuje dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. Za działania wspierające na Facebooku oparte o social ads odpowiada dom mediowy Starcom.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764