logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Create odpowiada za digitalową kampanię Pepsi

  PR 05.07.2022, przeczytano 195 razy

Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała digitalowe spoty reklamowe dla Pepsi na okres wakacyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-create-odpowiada-za-digitalowa-kampanie-pepsi,396492,artykul.html

Kampania skierowana jest głównie do Generacji Z. W czterech odsłonach bohaterowie dokonują życiowych wyborów, podążając za tym, co najważniejsze – smakiem.

– Wyszliśmy od pomysłu, że wszystkie wybory, tak ważne dla młodych ludzi, da się sprowadzić do kwestii bycia wiernym samemu sobie. Bo o tym właśnie mówi Pepsi – mówi Michalina Przestrzelska, Art Director w K2 Create. 

Wszystkie 6-sekundowe spoty osadzone są w wakacyjnej atmosferze i nawiązują do letnich spotkań i aktywności. Zostały przygotowane na rynek Europa Centralna Bałkany (CEGB).

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764