logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Create stawia na metaverse

  PR 20.10.2022, przeczytano 437 razy
ilustracjastrzałka

Agencja K2 Create (Grupa K2) rozwija swoje kompetencje i ofertę w zakresie obecności marek w metaverse. Agencja uruchomiła grupę roboczą Metaforce, stworzyła punkt VR dla swojego zespołu i rozszerzyła ofertę o warsztaty strategiczne dla marek pt. „Pierwsze kroki w metaverse”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-create-stawia-na-metaverse,397676,artykul.html

Zespół Metaforce K2 Create wprowadza marki do metawersum

Grupa robocza Metaforce składa się z przedstawicieli działów kreacji, strategii, social media oraz motion design, szczególnie zainteresowanych nowymi technologiami. Jej zadaniem jest wprowadzenie marek do metawersum, poprzez edukację i proponowanie rozwiązań dopasowanych do charakteru i potrzeb marek.

– Czy Web3 już niedługo stanie się nową przestrzenią działań agencji reklamowych? Nie mamy wątpliwości, że tak właśnie będzie. Agencja badawcza Gartner przewiduje, że w 2026 roku 25 proc. ludzi będzie spędzało w metaverse minimum godzinę dziennie. Oczywiście nowe uniwersum nie zastąpi nam świata realnego, ale będzie jednym ze sposobów komunikacji, tak jak obecnie social media, których rozwinięciem może stać się właśnie metaverse. Nowy świat w kolejnych dekadach będzie rozwijał się dwutorowo – w kierunku immersyjnego wirtualnego świata (VR) oraz znacznie szybciej przez konsekwentne rozszerzanie świata fizycznego o świat cyfrowy (AR) – mówi Katarzyna Zemlik, Senior Strategic Planner w K2 Create.

Punkt VR w K2 Create

W październiku agencja stworzyła punkt VR, w którym zespół Metaforce analizuje najlepsze działania marek, jakie dotychczas miały miejsce w metaverse. Co więcej, eksploruje topowe platformy typu proto-metawersum, takie jak Decentraland, Sandbox, Axie Infinity, Roblox, Minecraft, Fortnite i możliwości, jakie oferują.

Zespół buduje także elementy nowego uniwersum i projektuje doświadczenia za pomocą dostępnych narzędzi. Efektem działań będzie wykonywanie w wirtualnej rzeczywistości codziennych aktywności agencji reklamowej, takich jak burze mózgów, a finalnie otworzenie całej organizacji na Web3 oraz wprowadzenie do metaverse marek klientów agencji.

– Wprowadzić klienta do metaversum to jedno, a zrobić to w kreatywny i zaskakujący sposób to drugie. Dlatego unikamy rozwiązań, na które mógłby wpaść sam klient. Szukamy idei niosących ze sobą wartość dodaną – czyli tzw. pomysłów na pomysł, jak np.: wirtualne piwo Heinekena czy meta sneakersy od Under Armour – mówi Szymon Demirkol, Head of Creative w K2 Create.

Nowy warsztat „Pierwsze kroki w metaverse”

Agencja K2 Create rozszerzyła ofertę agencji o warsztaty dla marek „Pierwsze kroki w metaverse”. Ich celem jest umożliwienie klientom doświadczenia nowego uniwersum, możliwości, jakie oferuje oraz zaprojektowanie strategii obecności marki w nowej rzeczywistości.

Źródło: Grupa K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764