logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Create szuka przyszłych dyrektorów

  PR 10.12.2021, przeczytano 253 razy

Agencja reklamowa K2 Create (Grupa K2) wystartowała z programem stażowym „Przyszli Dyrektorzy”, kierowanym do młodych i utalentowanych studentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-create-szuka-przyszlych-dyrektorow,394086,artykul.html

Oferowany płatny staż w dziale kreacji potrwa trzy miesiące, a informujące o nim plakaty można zobaczyć na wybranych warszawskich uczelniach. Na zgłoszenia agencja czeka do końca roku, by od lutego zaprosić studentów do współpracy. Nowi adepci sztuki reklamowej mogą liczyć na elastyczny czas pracy, dzięki któremu staż będzie można bez problemu połączyć z zajęciami na uczelni.

– Naszym celem jest znalezienie ludzi, którzy mają głowy pełne pomysłów oraz stworzenie im warunków, w których będą mogli przełożyć swoje wizje na działanie i wziąć udział w wielu ciekawych projektach. Wielu z nas pamięta ze studiów, że mimo ambicji nie do końca wiedzieliśmy, gdzie widzielibyśmy się za kilka lat, jednak każdy z nas chciał robić „fajne rzeczy”. To właśnie takim osobom chcemy wyjść naprzeciw. To również doskonała trampolina, by w przyszłości postarać się o stanowisko dyrektora kreatywnego, a do tego szczerze zachęcamy – mówi Magdalena Banasik, head of creatives w agencji K2 Create.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764