logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Create wspiera kampanię społeczną na rzecz pomocy uchodźcom

  PR 19.11.2021, przeczytano 424 razy
ilustracjastrzałka

Agencja K2 Create (Grupa K2) przygotowała kreację do kampanii „Oszukani, bezbronni, nasi bliźni. My możemy ich ocalić”, wzywającej władze kraju do opanowania kryzysu humanitarnego na granicy wschodniej. W akcję zaangażowało się kilkanaście organizacji o różnym profilu działalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-create-wspiera-kampanie-spoleczna-na-rzecz-pomocy-uchodzcom,393821,artykul.html

Kampania ma za zadanie pokazać, że niezależnie od tego, jak oceniane jest podłoże kryzysu na granicy, najważniejsze jest ratowanie ludzkiego zdrowia i życia. Celem działań jest zmobilizowanie rządu do pilnego zorganizowania profesjonalnej pomocy medycznej i humanitarnej w strefie stanu wyjątkowego.

Organizatorami akcji są Polska Akcja Humanitarna, Fundusz Obywatelski im. Henryka Wujca, Rodziny bez Granic, Medycy na Granicy, Klub Inteligencji Katolickiej, Sant’Egidio, Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Fundacja Polskie Forum Migracyjne, Strefa Wolno-Słowa, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej, Grupa Granica i Fundacja Ocalenie. Wszystkie deklarują natychmiastową gotowość do działania w celu realizacji postulatów.

– Chcielibyśmy, żeby przygotowana przez nas kreacja skłoniła odbiorców do refleksji, że po drugiej stronie granicy stoi człowiek, taki jak my. Żeby zmotywowała rządzących do działania, zwiększyła chęć udzielenia pomocy ludziom, którzy znaleźli się w śmiertelnym niebezpieczeństwie – mówi Danuta Olczyk, Senior Project Manager w K2 Create.

W ramach kampanii emitowanej na nośnikach w całej Polsce od 16 listopada, K2 Create przygotowało kreację wraz z hasłem. Przedstawia ona rodzinę migrantów w lesie i odnośnik do strony internetowej ze szczegółami akcji. W kreacji wykorzystano zdjęcie Elizy Kowalczyk.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764