logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Create z nową kampanią wizerunkową dla Amnesty International

  PR 23.02.2023, przeczytano 258 razy

Amnesty International powierzyło K2Create (Grupa K2) prace nad kampanią wizerunkową, mającej na celu wzmocnienie świadomości organizacji jako tej, która niezłomnie stoi na straży praw człowieka.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-create-z-nowa-kampania-wizerunkowa-dla-amnesty-international,399067,artykul.html

Praca nad projektem ruszyła w styczniu. K2 Create zaproponowało Amnesty International koncepcję kampanii, która pozwala połączyć w spójną całość różnorodne działania organizacji, planowane z okazji ważnych wydarzeń (m.in. rocznica rosyjskiej inwazji na Ukrainę, publikacja raportu o karze śmierci, publikacja raportu rocznego, Dzień Uchodźcy), a zarazem wzmacnia świadomość o Amnesty International jako organizacji stojącej na straży praw człowieka.

- Nowa kampania Amnesty International ma unaocznić, na czym polega rola organizacji walczącej o prawa człowieka we współczesnym świecie. Hasło pokazuje prostą zależność, a zarazem istotę sprawy – akty przemocy, łamanie prawa czy nawet najpotworniejsze zbrodnie mogłyby zostać przemilczane i nigdy nie ujrzeć światła dziennego, gdyby nie osoby i organizacje, które je tropią i nagłaśniają. - mówi Anna Błaszczak-Banasiak, Dyrektorka Amnesty International Polska.

Kampania składa się z dwóch faz: teaser i reveal. W pierwszej kampania skupia się na pokazaniu tych, o których losach nie słyszymy, bo prawa człowieka łamane są w ciszy. W drugiej fazie Amnesty International przedstawiona jest jako organizacja, która daje głos tym osobom. Działania już się rozpoczęły. Akcje prowadzone są w wielu kanałach m.in. w social mediach (w tym YouTube), citylightach, w kinach oraz mediach.  

- Jesteśmy niezwykle dumni, że dzięki naszym działaniom możemy wspomóc Amnesty International w dawaniu głosu potrzebującym. W K2 Create lubimy angażować się w projekty społeczne i tak jak w tym wypadku pod koniec dnia mieć satysfakcję z tego, że to, co robimy razem, ma znaczenie i ma moc.  - mówi Michał Rutkowski, Managing Director K2 Create (Grupa K2).

Zespół K2Create odpowiedzialny za projekt to Michalina Przestrzelska, Anna Michałowska, Weronika Kowalczuk oraz Kamil Markiewicz.

Źródło: K2 Create

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.
„Drugi człowiek zmienia wszystko”: kampania na rzecz osamotnionych seniorów z udziałem polskich gwiazd
Jak możemy pomóc samotnym osobom starszym? Stowarzyszenie mali bracia Ubogich odpowiada na to pytanie w jubileuszowej akcji pod hasłem “Drugi człowiek zmienia wszystko”. Na jubileuszowej stronie Stowarzyszenie opublikowało raport z najnowszego badania o samotności wśród osób 80+ oraz podcast z udziałem podopiecznych. W kampanii wzięli udział Edyta...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764