logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2-Design i Art Open Studio Reklamy w gronie członków PIAP

  PR 16.08.2016, przeczytano 953 razy

Niezmiernie miło powitać w gronie Członków PIAP nowe agencje reklamowe -  K2-DESIGN oraz ART OPEN Studio Reklamy. Bardzo cieszy nas fakt, iż coraz więcej agencji na rynku dostrzega potencjał w naszej organizacji branżowej i widzi potrzebę zrzeszania się i bycia jej częścią - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-design-i-art-open-studio-reklamy-w-gronie-czlonkow-piap,29605,artykul.html

-Przystąpienie do grona członków PIAP-u to dla mnie jako młodego przedsiębiorcy na rynku usług poligraficznych niezwykłe wyróżnienie, które daje mi możliwości bycia wśród rekomendowanych dostawców usług, a co za tym idzie- buduje i wzmacnia markę mojej firmy.  Dostrzegam w grupie potencjał i żywię nadzieję na silne wsparcie specjalistów z różnych dziedzin reklamy, co jednocześnie wpłynie na rozwój mojej firmy - mówi Joanna Wołczyk, właścicielka firmy K2-Design.

- Do PIAP-u przystępujemy, ponieważ mamy na uwadze własny rozwój a jednocześnie wsparcie i korzyści płynące z członkostwa. Dlatego "razem możemy więcej - mówi Jacek Wiśniewski właściciel Art Open Studio Reklamy.

Firma K2-Design to młode przedsiębiorstwo, które tworzą specjaliści z długim stażem pracy w branży. Firma zajmuje się obsługą klientów pod kątem wykonania projektów graficznych z prawidłowym przygotowaniem plików do druku oraz drukiem tych materiałów. Świadczy również usługi w zakresie serwisów stron internetowych i sesji fotograficznych produktowych. Zajmuje się również dystrybucją gadżetów reklamowych na rynek polski oraz wspiera rynek w zakresie dystrybucji kalendarzy. K2-Design specjalizuje się w realizacjach nietypowych, poza standardowych, wyróżniających klienta na rynku. Od 2016 roku firma rozwija swą działalność w dziedzinie rynku etykiet i opakowań zbiorczych oraz indywidualizowanych. Wspiera również firmy w zakresie reklamy wielkoformatowej i pomaga w przygotowaniach na targi branżowe.

Art Open jest studiem reklamy działającym od kilku lat na rynku dolnośląskim. Biuro Handlowe Firmy mieści się we Wrocławiu. Art Open dysponuje bogatą ofertą artykułów i usług reklamowych, która jest skierowana do klientów biznesowych  i instytucji publicznych. Doświadczenie zdobywane na wymagającym dolnośląskim rynku jest nieocenionym kapitałem, którym Art Open dzieli się ze swoimi Klientami, podejmując działania doradcze i wspierające. Poprzez kreatywne, sprawne i dynamiczne działanie, Art Open jest partnerem w realizacji przedsięwzięć marketingowych i reklamowych zlecanych przez Klientów

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm.
Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 160 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764