WIADOMOŚCI

K2 Digital Transformation dla Warty

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 12.09.2017, przeczytano 298 razy

K2 Digital Transformation (zespół doradców przy agencji K2) zaprojektował i wdrożył zaawansowanego technologicznie chatbota dla Warty. To pierwsze tego typu rozwiązanie, które dzięki integracji z wewnętrznymi systemami ubezpieczyciela pozwala na ekspresowe uzyskanie pomocy i zgłoszenie szkody przez aplikację Messenger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-digital-transformation-dla-warty,33694,artykul.html

Wdrożony we wrześniu br. chatbot wyposażony jest w silnik NLP (Natural Language Processing), dzięki czemu szybko i sprawnie odpowiada na pytania dotyczące ubezpieczeń. Pomaga także w sytuacjach kryzysowych. Jest zintegrowany z pozostałymi systemami Warty tak, by zapewnić bezpieczeństwo i poufność udostępnianym danym.

Chatbot ściśle współpracuje z Działem Obsługi Klienta – gdy rozpoznaje problem, na który sam nie jest w stanie odpowiedzieć, przełącza klienta na Live Chat z konsultantem. Dzięki takiemu systemowi wszyscy ubezpieczeni w Warcie otrzymają najlepszą możliwą pomoc, nawet w najtrudniejszych przypadkach takich, jak wypadek czy pożar.

Chatbot sprawia, że Warta jest dostępna dla swoich klientów 24h na dobę.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
niedziela 19.11.2017, 113 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone