logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Media na shortliście konkursu Google Premier Partner Awards

  PR 21.07.2017, przeczytano 497 razy

K2 Search, będąca częścią agencji K2 Media, znalazła się na shortliście nominowanych w kategorii Shopping Innovation Award w międzynarodowym konkursie Google’a - Google Premier Partner Awards. Na liście znalazło się 20 firm z całego regionu EMEA, w tym 5 z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-media-na-shortliscie-konkursu-google-premier-partner-awards,33195,artykul.html

K2 Search została doceniona w kategorii Shopping Innovation Award. Wyróżnienie to otrzymała za shoppingową kampanię zrealizowaną dla serwisu taniaksiazka.pl. Obok K2 Search o wygraną w tej dziedzinie walczą jeszcze 4 firmy z Polski: Bluerank, Cube Group, Sempai oraz Marketing Online.

Zwycięzcę konkursu poznamy 7 września br.

Organizowany przez Google konkurs Google Premier Partner Awards ma charakter globalny. Google nagradza w nim najskuteczniejsze i najbardziej innowacyjne kampanie digitalowe. Wyróżnienia przyznawane są w 6 kategoriach: Search Innovation, Display Innovation, Mobile Innovation, Video Innovation, Shopping Innovation oraz Growing Businesses Online. Konkurs skierowany jest do firm posiadających status Partnera programu Google Premier.

Źródło: K2 Media

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764