logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Media z certyfikatem Google Analytics Certified Partner

  PR 13.06.2017, przeczytano 512 razy

K2 Media dołączyła do ścisłego grona siedmiu polskich firm posiadających certyfikat Google Analytics Certified Partner (GACP). Tym samym K2 Media stała się jedyną agencją mediową wyróżnioną tym certyfikatem w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-media-z-certyfikatem-google-analytics-certified-partner,32794,artykul.html

Google Analytics Partner jest certyfikatem nadawanym przez Google’a tym firmom, które spełniają określone, wysokie kryteria w zakresie obsługi Google Analytics. Przyznanie tego tytułu  jest rekomendacją ze strony Google’a, potwierdzającą posiadanie silnych kompetencji w zakresie usług związanych z Google Analytics oraz wykonywanie ich na najwyższym poziomie.

Otrzymanie certyfikatu GACP umożliwia firmie stały dostęp do najnowszych informacji o komponentach uruchamianych w narzędziach Google’a oraz do platformy wymiany doświadczeń z zakresu analityki webowej z pozostałymi certyfikowanymi partnerami.

Wśród partnerów Google Analytics na świecie, obok K2 Media, znajdziemy m.in. takie firmy jak: Performics (U.S.A.), Wunderman North America, londyńskie oddziały iProspect, Accenture oraz OMD Group, a także MediaCom Agentur für Media-Beratung GmbH (Niemcy) i włoski odział MEC. W Polsce certyfikat ten posiadają m.in. Mavenec i Bluerank.

Źródło: K2 Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764