logo
WIADOMOŚCI

K2 Media z certyfikatem Google Analytics Certified Partner

Mateusz Zawiślak  PR 13.06.2017, przeczytano 242 razy

K2 Media dołączyła do ścisłego grona siedmiu polskich firm posiadających certyfikat Google Analytics Certified Partner (GACP). Tym samym K2 Media stała się jedyną agencją mediową wyróżnioną tym certyfikatem w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-media-z-certyfikatem-google-analytics-certified-partner,32794,artykul.html

Google Analytics Partner jest certyfikatem nadawanym przez Google’a tym firmom, które spełniają określone, wysokie kryteria w zakresie obsługi Google Analytics. Przyznanie tego tytułu  jest rekomendacją ze strony Google’a, potwierdzającą posiadanie silnych kompetencji w zakresie usług związanych z Google Analytics oraz wykonywanie ich na najwyższym poziomie.

Otrzymanie certyfikatu GACP umożliwia firmie stały dostęp do najnowszych informacji o komponentach uruchamianych w narzędziach Google’a oraz do platformy wymiany doświadczeń z zakresu analityki webowej z pozostałymi certyfikowanymi partnerami.

Wśród partnerów Google Analytics na świecie, obok K2 Media, znajdziemy m.in. takie firmy jak: Performics (U.S.A.), Wunderman North America, londyńskie oddziały iProspect, Accenture oraz OMD Group, a także MediaCom Agentur für Media-Beratung GmbH (Niemcy) i włoski odział MEC. W Polsce certyfikat ten posiadają m.in. Mavenec i Bluerank.

Źródło: K2 Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
poniedziałek 21.05.2018, 169 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone