K2 została pierwszym polskim partnerem Sitefinity, czyli systemu Web CMS charakteryzującego się połączeniem ogromnych możliwości funkcjonalnych i łatwego w obsłudze interfejsu.
Sitefinity to jeden z najlepiej ocenianych (przez analityków z Forrestera i Gartnera), systemów zarządzania treścią - Web Content Management System. Dzięki połączeniu bardzo rozbudowanych możliwości funkcjonalnych z prostotą obsługi, Sitefinity pozwala na zarządzanie serwisami korporacyjnymi i kampanijnymi bez udziału agencji czy działu IT. Co istotne, twórcy systemu bardzo duży nacisk położyli na intuicyjne zarządzanie mechanizmami personalizacji treści i optymalizacji ścieżek konwersji.
- Systemy CMS, które kiedyś były po prostu edytorami tekstów na firmowych portalach stają się teraz rozbudowanymi platformami do zarządzania tzw. digital customer experience, czyli ogółem doświadczeń naszego klienta w kanałach cyfrowych. CMS jest obecnie jedną z najbardziej kluczowych technologii dla działu marketingu, a Sitefinity jest topowym przedstawicielem nowej fali CMS-ów - mówi Wojciech Poniatowski, Senior Consultant K2 Digital Transformation.
Sitefinity konkuruje z takimi rozwiązaniami jak Sitecore Experience Platform czy Adobe Experience Manager, oferując atrakcyjne warunki licencyjne.
Źródło: K2