logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 ponownie dla MTV Polska - „Taki Lajf”

  PR 23.05.2017, przeczytano 610 razy

Agencja K2 wygrała przetarg na wypromowanie nowej produkcji MTV Polska – „Taki Lajf”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-ponownie-dla-mtv-polska---_taki-lajf_,32570,artykul.html

Po sukcesie zrealizowanej na początku 2017 roku przez K2 promocji siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” stacja MTV Polska powierzyła agencji wsparcie swojej nowej produkcji - „Taki Lajf”. Zakres współpracy objął opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV, jego realizację oraz przygotowanie kampanii digitalowej. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska, a produkcję spotu zlecono firmie Warsaw Production.

„Taki lajf” to drugi program MTV Polska, którego promocję wspiera K2. Przeprowadzona przez agencję na początku bieżącego roku kampania, zapowiadająca premierę siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy”, który zanotował wysokie wyniki oglądalności. 

„Taki Lajf” jest oryginalną, polską produkcją realizowaną w formacie scripted-docu. Opowiada o problemach, z jakimi borykają się młodzi ludzie wkraczający w świat dorosłych. Zdjęcia do programu ruszyły 21 marca, a jego  producentem wykonawczym jest Endemol Shine Polska. Premierowe odcinki emitowane będą od 22 maja, trzy razy w tygodniu – w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 17:00.

Źródło: K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764