logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Precise wygrywa przetarg dla marek Seat i Cupra

  PR 18.07.2023, przeczytano 579 razy

Volkswagen Group Polska rozpoczął współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2) w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra. Fundament współpracy stanowią rozwiązania Adobe Experience Cloud.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-precise-wygrywa-przetarg-dla-marek-seat-i-cupra,400827,artykul.html

Volkswagen Group Polska oraz agencja K2 Precise podjęły współpracę mającą na celu optymalizację digital customer journey marek Seat & Cupra. Agencja zapewnia wsparcie i rozwój digitalowej ścieżki klienta na całym etapie procesu zakupowego i posprzedażowego, w tym także personalizację treści oraz usługi analityczne. Współpraca obejmuje zarówno aspekty marketingowe, jak również technologiczne. K2 Precise odpowiada także za m.in. serwisy internetowe marki, aplikacje zewnętrzne oraz analitykę opartą na rozwiązaniach Adobe Experience Cloud i Google Analytics.

– Podczas wyboru partnera największą wagę przywiązywaliśmy do kompleksowości kluczowych dla nas kompetencji oraz zrozumienia działań w obszarze digital marketingu w branży motoryzacyjnej. Najbliższe lata przyniosą z pewnością wiele wyzwań w tej branży, dlatego potrzebowaliśmy partnera, który razem z nami im sprosta dzięki doświadczeniu, nieszablonowemu podejściu i zrozumieniu naszych potrzeb biznesowych. Jednocześnie szukaliśmy zespołu nastawionego na budowanie partnerskich relacji. Rozwiązania zaproponowane przez agencję K2 Precise podczas procesu przetargowego były innowacyjne i odpowiadające na nasze potrzeby. Cieszymy się z rozpoczynającej się współpracy – Katarzyna Dziomdziora, PR Manager SEAT & Cupra w Volkswagen Group Polska.

Agencja K2 Precise posiada szerokie doświadczenie w pracy na narzędziach zarówno Adobe, jak i Content Management System (CMS), Marketing Automation, Customer Relationship Management (CRM) oraz Customer Data Platform (CDP).

Źródło: K2 Precise

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Black Friday i Cyber Monday, a reklamodawcy
Szaleństwo zakupów w ostatnich dniach listopada ogarnia polski internet. Efekt Black Friday i Cyber Monday nie jest może w Polsce tak silny, jak choćby w USA, jednak ma widoczny wpływ na zachowania zakupowe Polaków, którzy chętniej niż w innych okresach roku przeglądają strony z kategorii “Zakupy online”. Handlowe święto zauważają rzecz jasna również reklamodawcy –...
Dane z raportu o sytuacji społeczno-gospodarczej woj. podlaskiego z 2021 r. wskazują, że obecnie jest to jedno z najstarszych województw Polski. Od wielu lat niezmiennie rośnie tam liczba osób w wieku 65 plus. Niestety, prawdopodobnie rośnie też skala przemocy wobec starszych osób. Trudności z oszacowaniem skali związane są z tym, że rzadko jest zgłaszana.
3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764