logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Precise wygrywa przetarg Mann+Hummel FT Poland

  PR 09.08.2022, przeczytano 316 razy
ilustracja

W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono obsługę digitalową promującą marki FILTRON i WIX Filters na kilkunastu rynkach europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/k2-precise-wygrywa-przetarg-mann%2Bhummel-ft-poland,396850,artykul.html

Działania obejmują kampanie świadomościowe na platformach YouTube, Google Display Network (GDN), Search, Facebook oraz Programmatic Flipbook i Native Ads, czyli tzw. Rich Media. Pierwsza z nich zakończyła się w czerwcu bieżącego roku, druga jest zaplanowana na przełom września i października 2022 roku.

– Rynek filtrów samochodowych jest bardzo konkurencyjny, a klienci wymagający. Zdecydowaliśmy się na współpracę z K2 Precise ze względu na kompleksowość i komplementarność oferty oraz doświadczony i zaangażowany zespół z nieszablonowym podejściem do marketingu. Wspólnie będziemy budować rozpoznawalność i świadomość naszych marek wśród mechaników, a także kierowców na rynku europejskim – Lidia Misiuna, Head of marketing MANN+HUMMEL FTPL.

Mann+Hummel FT Poland oraz agencja K2 Precise współpracowały ze sobą od 2020 roku. Wtedy Agencja stworzyła optymalny plan dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej – międzynarodowej grupy zawodowej mechaników. W działaniach uwzględniono specyficzną ścieżkę zakupu produktu łączącą decyzyjność zakupową klientów B2C (kierowcy) oraz B2B (mechanicy, którzy rekomendują produkt). Efekty kampanii to m.in.: dwukrotnie wyższy niż estymowany zasięg kampanii na Facebook’u, wysoki stosunek kliknięć do wyświetleń baneru (GDN: CTR +40 proc.) oraz wysoki stosunek obejrzeń całego video w stosunku do wyświetleń (You Tube: VTR 65 proc.).

MANN+HUMMEL FT POLAND to firma, zajmująca się produkcją wysokiej jakości filtrów przeznaczonych do motoryzacji, maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.

Źródło: K2 Precise

www.k2.pl

Dodatkowe informacje:

K2 Precise specjalizuje się w kampaniach digitalowych i wszechstronnym wsparciu w obszarze mediów. Jest częścią Grupy K2, która dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego, oparte o zaawansowaną analitykę i tworzenie rozwiązań software.  

Działalność Grupy K2 opiera się na uzupełniających się liniach biznesowych: 
Segment mediowy – K2 Precise – prowadzenie kampanii digitalowych, usługi specjalistyczne – od social, programmatic, performance, SEO/SEM, business intelligence po analitykę, kompleksowe wsparcie e-commerce, usługi planowania i zakupu TV.  

Segment agencyjny – K2 Create – projektowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych we wszystkich mediach, opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji marek.  

Segment software – Fabrity / K2 Digital Products – kompleksowe wsparcie w zakresie tworzenia oprogramowania dla biznesu, projektowania produktów cyfrowych i rozwiązań e-commerce.  

Segment chatbotów – PerfectBot – chatboty drugiej generacji, które rozumieją większość pytań klientów, dzięki czemu realnie odciążają Contact Center.  

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764